Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2014 -2015

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
No pitäskö jenkkienkin sitten palauttaa kipinkapin Meksikolta aikanaan valtaamansa alueet öljy- ja kaasukenttineen päivineen?

Tokkopa tuota tulee tapahtumaan, koska eihän ali-ihmiset osaisi hyödyntää oikein tuollaisia luonnonvaroja. Samaa perustaluahan käytettiin aikanaan oikeuttamaan aluevaltaukset...
Maailma ei ole mustavalkoinen.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
No pitäskö jenkkienkin sitten palauttaa kipinkapin Meksikolta aikanaan valtaamansa alueet öljy- ja kaasukenttineen päivineen?

Tokkopa tuota tulee tapahtumaan, koska eihän ali-ihmiset osaisi hyödyntää oikein tuollaisia luonnonvaroja. Samaa perustaluahan käytettiin aikanaan oikeuttamaan aluevaltaukset...
Siis mitä? Tarkoitatko nyt Texasiin kuuluvaa aluetta vai jotain muuta aluetta.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24241
Sijainti
lappeen Ranta
No pitäskö jenkkienkin sitten palauttaa kipinkapin Meksikolta aikanaan valtaamansa alueet öljy- ja kaasukenttineen päivineen?

Tokkopa tuota tulee tapahtumaan, koska eihän ali-ihmiset osaisi hyödyntää oikein tuollaisia luonnonvaroja. Samaa perustaluahan käytettiin aikanaan oikeuttamaan aluevaltaukset...
Eiku oikea perustelu ihan kaikkeen on se, että kun joku joskus jossain aikaisemmin teki silleen niin me kanssa nyt.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24241
Sijainti
lappeen Ranta
Siellähän se kirja oli spoilattuna kommenteissa. "Herra Jackin ihmeellinen huone"
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24241
Sijainti
lappeen Ranta
Miul on tuo. Yhtäältä aikas kipee opus, mut toisaalta *fapfap*
Juuri noin. Mulla on myös kyseinen teos tuossa hyllyllä, "O:n tarinan" ja "Justinen" välissä :eek:. Siitä sais varmaan ihan hyvän elokuvan aikaiseksi kun vaan tekisi suoraan kirjan juonen/tapahtumien mukaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ville Leinolta yllättävä paljastus

Pariin kertaan oikein tuon artikkelin luin läpi löytääkseni sen yllätyksen. Ei irtoa. Vai pitääkö IL:n toimittaja oikeasti yllätyksenä ettei Leino ensi vuodeksi palaa NHL:n? Heh, heh.


ps. Kyllä. Olen Villelle katkera. Pölli mun suksisauvan saatana.
 
Ylös