Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2016-2017

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Hyvässä lykyssä tuo leviää totena naapuriin. Sen jälkeen sitä on enää turha kiistää.

Tarkistin asian sylttytehtaalta, siellä ei ole toistaiseksi reagoitu.
Asian todellinen tola selvisi sen verran pian, ettei väärä tieto ehtinyt paljon saada jalansijaa.
 

Örfil

Guest
Asian todellinen tola selvisi sen verran pian, ettei väärä tieto ehtinyt paljon saada jalansijaa.
Se valitettavasti ei ole uutisen ainoa kriteeri, koska otsikko olisi myyvä ja etenkin koska se "palvelee tarkoitusta".

Kuka sen teki, sitä emme saa ehkä koskaan tietää. Minulla on aavistus tahosta, koska käytti tuttua fraasia, jolla viitattiin Torsti Siren -nimiseen upseerisveikkoseen. Mutta se siitä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olettekos googlettaneet ampujan nimellä olevia juttuja/kuvia. Osittain samalla nimellä on 'upseerikokelas' juttuja youtubessa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Olettekos googlettaneet ampujan nimellä olevia juttuja/kuvia. Osittain samalla nimellä on 'upseerikokelas' juttuja youtubessa.
Ei kai ampujan nimeä ole julkistettu? Yhden paikallisarvelun olen kuullut, mutta koska nimi ei sanonut minulle mitään, niin unohdin sen saman tien.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Ei kai ampujan nimeä ole julkistettu? Yhden paikallisarvelun olen kuullut, mutta koska nimi ei sanonut minulle mitään, niin unohdin sen saman tien.
Eipä tuollaisia julkistamisia tartte enää nettiaikana odotella.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Rai-kanavallakin oli videoreportaasia Imatran poliitikkosurmasta. Tuttu aihe makarooneille.
 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Jos tekijän nimeä alkaa etsiä, mutta pitää löytyneen nimen oikeellisuuden varmistamista tarpeettomana, niin mitä sitä sitten suotta alunperinkään maksaa vaivaa ryhtyä etsimään.
 
Ylös