Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2017-2018

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mitä vittua?
Minkä turvallisuusuhan intin lomapuku aiheuttaa ja kenelle?
Ei minulla ole kyllä ikinä käynyt mielessäkään, että inttipukuisimle huudeltaisiin hävyttömyyksiä.
Tai että se muodostaisi turvallisuusuhan.

jjv

Arschloch
Jäi huutelut kuulematta. Enkä kyllä kuullut muidenkaan saaneen osakseen.
Komp. Jotkut piti lomapukua muulloinkin kuin matkalla kotiin/kasarmille. Sitkeän tornihuhun mukaan joku olisi maastoasussa pilluakin saanut.

Örfil

Guest
Aika huvittava ilmiö tämä sotilasasuisille nälviminen. Muistan itsekin, kuinka Hämeenlinnassa lomamatkoilla ja iltavapailla sai kuulla vaikka mitä. Kerrankin matkatessani Parolasta Turenkiin eräällä pidennetyllä iltalomalla, Hämeenlinnan torilla ryhmä nuoria janttereita huusi "mee inttihomo kotiis". No, kotiinhan mä OLINKIN MENOSSA!
Ei edes -80 luvulla moista itse joutunut kuulemaan! Mihin lie piireihin olet törmännyt sitten, kuka tietänee.

Tarina kuulostaa poikkeukselta, koska kyseessä on kuitenkin vanha varuskuntakaupunki, jossa kapiukkoihin ja varussotilaisiin on totuttu.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jospa se uhka liittyy siihen Turun puukotustapaukseen, jossa muistaakseni tekijän ensimmäisenä tavoitteena oli puukotella sotilaita?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olisiko hiukan liioittelua? Että ihan yksi lomapukulainen oli uhan alla. Huhhuh.

Itse en pitänyt lomapukua päällä kuin korkeintaan kasarmin portilla.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Jospa se uhka liittyy siihen Turun puukotustapaukseen, jossa muistaakseni tekijän ensimmäisenä tavoitteena oli puukotella sotilaita?
Juuri näin se taisi mennä. Mutta kun sotilaspukuinen henkilö Turun torilla oli jostain syystä tavoittamaton ja/tai väkijoukon keskellä, niin sitten vaan kaulavaltimo puukollla katki satunnaiselta naiselta/tytöltä.

burb

.
Kun ekan kerran luin uutisotsikon kadonneesta 13-vuotiaasta Espoossa, niin tuhahdin vain ajatellen, että sitä ollaan varmaankin vain jonkun kaverin luona eikä olla välitetty kotiintuloajoista.
No, sittemmin totaalinen käännös fiiliksissä, kun uutisoitiin, että poika löydetty kuolleena metsästä.

Melkoisen kamala joulu tulossa tuolle perheelle/lähipiirille.

jjv

Arschloch
Massa kuvaa tapahtunutta "todella surulliseksi".

– Vielä surullisempaa on nähdä minun joukkueeni osallisena.
Käy kilpailussa miten vaan niin aina lopulta:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.