LOMA TJ-TOIKKI

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Tämä ja ensi viikko lomaa, sitten 2 viikkoa töitä ja sitten taas 2 viikkoa lomaa. Kyllä mun nyt kelpaa :)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Tii mainus van!:ahem:
Jaahas kekkulit, ostokset tehty ja nurtsit sekä puskat leikelty. Nyt suihkuun ja goisimaan. Illalla auton pakkaaminen vielä ja duunissakin pitäis sitten tietty lusia vielä se kaheksan timmaa. Se menee vaikka päällään seisten:thumbup: Järkkäsin vielä aamuksi "tärkeen" miittingin duunissa, elikkäs voin vikat timmat lusmuilla palaveritiloissa kahvia ja vissyä ryystäen. Pullaakin varmaan vedän.
Välillä pientä huokailua ja lauseita sisältäen sanoja tyyliin "cash flow", "proactive" ja vaikka "market requirements".:thumbup:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mutta sitten loppuvuonna mulla ei olekaan kun 6 vapaaviikkoa, eikä lomapäiviäkään ole kun yhreksän:frown:
Mutta mitä onkaan todellisuus...
Ai ai...
Palkkis tekee töitä seittemänä päivänä viikossa, 15h per päivä. :(

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Vielä viikko lomaan... tai enää viikko lomaan. Kivempi ajatella, että ENÄÄ viikko :thumbup:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Kyä se tässä nyt alkaa olla, nyt vielä pikasesti tytsyjä häiritseen, kahville & röökille ja ei kun menoks kohti Lübeckiä. MOE!!!!11:D:D:D:ahem::ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
mulla taas oli viimeinen lomapäivä.. :(

mutta pirteänä ja uudistuneena takaisin duuniin maanantaina. Toivottavasti ei heti lyödä alas.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Nyt alkais olla tuo loma aika lähellä jo :ahem:

(Hyvä jos tuolilla pysyn, niin fiiliksissä oon :D )