Makkonen
Guest
Kummasta tykkäät enemmän, mustasta vai valkoisesta? Mustasta.
Haluaisitko mielummin kuolla kuumuuteen vai kylmyyteen? Kuumuuteen.
Onko taivas sininen vai valkoinen? Sininen.
Mitä vittua vai homo?Mitä vittua.
.
Kummasta tykkäät enemmän, mustasta vai valkoisesta? Mustasta.
Haluaisitko mielummin kuolla kuumuuteen vai kylmyyteen? Kuumuuteen.
Onko taivas sininen vai valkoinen? Sininen.
Mitä vittua vai homo?Mitä vittua.
Kummasta tykkäät enemmän, mustasta vai valkoisesta?
Haluaisitko mielummin kuolla kuumuuteen vai kylmyyteen?
Onko taivas sininen vai valkoinen?
Mitä vittua vai homo?
Sekä että. Lööppien ja niitä lukevien ihmisten ylenkatsominen on kertoo enemmän katsojasta kuin sen kohteesta. Samalla vain jää olennainen osa ihmistä ja yhteiskuntaa näkemättä, mutta kukin menköön tavallaan.
Sekä että. Lööppien ja niitä lukevien ihmisten ylenkatsominen on kertoo enemmän katsojasta kuin sen kohteesta. Samalla vain jää olennainen osa ihmistä ja yhteiskuntaa näkemättä, mutta kukin menköön tavallaan.
Lööpit yleensä kertovat hulvattomasti täysin tarpeettomia uutisia. Esimerkiksi kaupassa käydessä katson lööpit ja jos jonoa on tarpeeksi myös lehtitelineissä olevien lehtien etusivut. Paremmin aika jonottaessa niitä katsellen kuluu.
Eikös tää kuuluisi vittuilutoikkiin?Pitäs sun viksuna hahmona se itekki hoksia.
Niinpä niin. Kaikki taaplaa tavallaan. Ihan kaikkea ei pidä kuitenkaan olla valmis uskomaan heti otsikoitten perusteella. Aina kannattaa kuitenkin muistaa sekin, ettei savua ilman tulta (yleensä).
Eikös se olis päiväunien aika?Minusta tuntuu, että olen nykyisin aina väärään aikaan väärässä paikassa ja väärää mieltä. Olenkohan nytkään oikeassa?
Minusta tuntuu, että olen nykyisin aina väärään aikaan väärässä paikassa ja väärää mieltä. Olenkohan nytkään oikeassa?
Eikös se olis päiväunien aika?
Eikös se olis päiväunien aika?
Väsyny taitaa olla, kun ottaa kaikki itteensä ja muutenki kiukuttelee.
Niinpä. Täällä forumilla ei vain uskalla sitä sanoa, koska kuulee olevansa lisäksi huono ihminen. Pyysin juuri lisää liksaa.
Saitko?
Minusta tuntuu, että olen nykyisin aina väärään aikaan väärässä paikassa ja väärää mieltä. Olenkohan nytkään oikeassa?