Mautonta, Moe.
:doubtful:
Mautonta, Moe.
:doubtful:
Oliskohan veikannu henkisen yhteyden sijaan fyysistä? :doubtful:Meinasitko boldatulla jollakin yhteydellä aivakasvainta vai pedofiliaa? Runskin vihjaaminen pedofiiliks on minusta mautonta. En tiedä millä tarkoituksella sen postasit.
Meinasitko boldatulla jollakin yhteydellä aivakasvainta vai pedofiliaa? Runskin vihjaaminen pedofiiliks on minusta mautonta. En tiedä millä tarkoituksella sen postasit.
Meinasitko boldatulla jollakin yhteydellä aivakasvainta vai pedofiliaa? Runskin vihjaaminen pedofiiliks on minusta mautonta. En tiedä millä tarkoituksella sen postasit.
Oliskohan veikannu henkisen yhteyden sijaan fyysistä? :doubtful:
Varmaankin juuri näin ja käsitin väärin. Vituttaa vaan välillä forumilla esiintyvä Runskin dissailu nyt kun ko. hahmo ei enää täällä vaikuta. Antaisivat jo olla.
Okei, koska mä olen Runskia dissaillut?
Tästä nyt ei paljoa taida apua olla, mutta mainitsi joskus jossain ketjussa, että tuntemansa muusikko on sairastunut vakavasti tms. ja sitten myöhemmin paljastui että kyseessä on Inkinen.Ei, vaan muistan ihan selkeesti että Runski kertoi jostakin yhteydestä tuntevansa ihan henkilökohtaisesti Inkisen. En vaan muista mistä enkä löytänyt hakutoiminnollakaan muuta kuin tuon Alpun viestin.
Hyvin te kaks ymmärrätte mitä toinen kirjoittaa![]()
Okei, koska mä olen Runskia dissaillut?
Tästä nyt ei paljoa taida apua olla, mutta mainitsi joskus jossain ketjussa, että tuntemansa muusikko on sairastunut vakavasti tms. ja sitten myöhemmin paljastui että kyseessä on Inkinen.
Eikös Inkisellä ole myös pedo-epäily syyteharkinnassa? Ettei vain olisi itsetuhoista ajatusta liikenteessä?
Mulla on taas varmaan lähiaikoina perinteisesti mopo keulinut.:thumbup:
Jaahas, perinteinen Moen ajojahti taas käynnistymässä.
Tama oli eka mika tuli itsellekin mieleen...![]()