markoj
Custom User
Ai niinku jps forumilla joka lauantai ja joskus jo perjantaista?
Selvennyksen vuoksi voisin todeta, että olen juuri hankkimassa humalaa, joten...
Ai niinku jps forumilla joka lauantai ja joskus jo perjantaista?
Selvennyksen vuoksi voisin todeta, että olen juuri hankkimassa humalaa, joten...
Ootsä jonkunlainen hortonomi?
![]()
Ootsä jonkunlainen hortonomi?
![]()
Hei! HEI! Hei, markoj! Hei....HAISTA VITTU!
Päätit sitten valita kotikasviksi humalan etkä hamppua :thumbup:
Humala on jotenkin kotoisampi :frank:
Kyllä mä nään ton toisinpäin. Humalaa nimenomaan kasvatetaan kodin ulkopuolella, mutta hamppua sitten taas hyvinkin tiukasti juuri kotona![]()
Mielestäni pysäköintiin suhtaudutaan liian tiukkapipoisesti suomessa periaatteella 'säännöt on sääntöjä' eikä käytetä järkeä. Säännöt on sitä varten että ihmisillä olis helpompaa, eikä toisin päin.
No mä muotoilen ton toisin: humala on tutumpi ja turvallisempi kun taas nuo hamppujutut on semmosta eksoottisempaa virittelyä :alppu:
No opponoidaan vähän lisää: kyllä sen hampun tie tuotantotavaraksi kotikonstein on paljon helpompaa kuin humalan vastaava prosessi.
Ei minulla toki itselläni ole kokemusta, mutta olen lukenut netistä :frank:
Mitä tuohon turvallisuuteen tulee, niin se on toinen juttu![]()
Kundi kuvittelee ihan oikeesti, että mä tarkotin humalalla jotain fucking kasvia :doubtful::doubtful::doubtful:
Kundi kuvittelee ihan oikeesti, että mä tarkotin humalalla jotain fucking kasvia :doubtful::doubtful::doubtful:
Tokihan Kaurismäki on aina levittänyt maailmalle hieman "erilaista" kuvaa Suomesta ja suomalaisista, mutta tätä nyt ei olis ihan välttämättä tarvittu vaikka epäilemättä olikin lähinnä humalaisen provosointia :dunno:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040515419977_vi.shtml
Kannattaa lukea se alkuperäinen haastis.
Et kai sä vain epäile Iltalehden referaatin totuuspohjaisuutta? :eek!::eek!::eek!:
En, mutta siinä alkuperäisessä on varmaan juttuja, mitä ei iltalehdessä ollut. Ihan mielenkiintoinen haastattelu.