FW08
Registered User of Talent
Mun mielestä Porin Ässät ois paljon iskevämpi nimi.
Totta! Miten kukaan ei olekaan keksinyt tuota nimi-ideaa rekisteröidä? Sanoisin sinua fiksuksi, jollet olisi moderaattori. Ja ihan tyhmä.
Mun mielestä Porin Ässät ois paljon iskevämpi nimi.
Holhotaan, holhotaan, holhotaan....
Ei tässä voi enää kun nauraa. Tässä toinen aiheeseen oivasti sopiva kirjoitus.
Mitä helvettiä se valtiolle kuuluu mihin mun palkkarahat pistän? Verot riittäköön saatana!![]()
Lottoarvonta oli muksuna suosikkiohjelmani.
Ehkä juuri siksi olen tällainen.
Mun mielestä kaikki rahaliikenne Suomesta ulkomaille voitaisiin kieltää. Irtauduttais samalla schengenistä ja ruvettais vaatimaan viisumeita molempiin suuntiin mennessä.
Ok, kallistuin juuri THL:n kannalle!
Jos Jaska jatkaa tämmöstä huumorin ja vittuilun kartoittamaa linjaa, ni sitten... sitte...NI SIT se varmaan jatkaa sitä. Huikeutta.
Tuommonen ois kiva Suomen päälle.
![]()
Mun mielestä kaikki rahaliikenne Suomesta ulkomaille voitaisiin kieltää. Irtauduttais samalla schengenistä ja ruvettais vaatimaan viisumeita molempiin suuntiin mennessä.
MSa:ssa luki, että Intian F1-osakisaan maksaa tiimin työntekijöille viisumi 200 sveitsin frangia/lärvi. Sauberille siis 10000 CHF 'ylimääräinen' lasku. Tiimit ovatten riemuissaan myös terrorismin mahdollisuudesta, New Delhissähän joku pommi pasahti.
MSa:ssa luki, että Intian F1-osakisaan maksaa tiimin työntekijöille viisumi 200 sveitsin frangia/lärvi. Sauberille siis 10000 CHF 'ylimääräinen' lasku. Tiimit ovatten riemuissaan myös terrorismin mahdollisuudesta, New Delhissähän joku pommi pasahti.
Ei viitsitä. Jos Veikkaus lakkautettaisiin pitäisi jämäpoliitikoille alkaa keksiä uusia jämävirkoja.
Vaikka eihän Veikkausta tarvitsisi lopettaa. Sehän voisi olla eräänlainen elin, joka valvoo itse itseään että se noudattaa lakia eikä ylläpidä uhkapelitoimintaa.
Nyt alkaa vituttaa tää suomalaisten holhous-valittelu. ENTÄ SITTEN?!?!??
Ps. ei Suomi ole edes mitenkään erityisen paha tässä näin: http://www.hs.fi/ulkomaat/Brittivir...loon+alkuillan+tv-lähetyksistä/a1305546270863
Tämän kun yhdistää vielä siihen, että jo sanat kuten hitto tuovat K15 leiman...
Nyt alkaa vituttaa tää suomalaisten holhous-valittelu. ENTÄ SITTEN?!?!??
Ps. ei Suomi ole edes mitenkään erityisen paha tässä näin: http://www.hs.fi/ulkomaat/Brittivir...loon+alkuillan+tv-lähetyksistä/a1305546270863
Tämän kun yhdistää vielä siihen, että jo sanat kuten hitto tuovat K15 leiman...
Sitä tässä hain, että kun joku uus juttu tulee ilmi, niin silloin huudetaan ja valitetaan, mutta kun se lopulta tulee voimaan, niin kenenkään elämä ei muutu yhtään mitenkään...Eri. Valtion tulisi olla olemassa kansalaisiaan palvellakseen, ei holhotakseen tai kusettaakseen heitä.
Sitä tässä hain, että kun joku uus juttu tulee ilmi, niin silloin huudetaan ja valitetaan, mutta kun se lopulta tulee voimaan, niin kenenkään elämä ei muutu yhtään mitenkään...
Sitä tässä hain, että kun joku uus juttu tulee ilmi, niin silloin huudetaan ja valitetaan, mutta kun se lopulta tulee voimaan, niin kenenkään elämä ei muutu yhtään mitenkään...