ta yksittäisen nimimerkin kritisoiminen voi olla asiallista
Jaahas, FW08 näemmä toivoo paskaa niskaansa ämpärikaupalla.
ta yksittäisen nimimerkin kritisoiminen voi olla asiallista
Hahmo jps on juppi mulkero.
Sulla oli "...tämä nimimerkki Knoukka vittuilee minulle tuon tuostakin aivan nimimerkkiäni käyttäen" esimerkkejä vai vieläkö realistien satutunti jatkuu?
Autan Törniä ja tässäpä listaus postauksistani, jotka sisältävät nimimerkki Törnin.
Testasin vain. Ehkä FW08 vetää nyt linjat.
Hahmo jps on juppi mulkero.
Pettymys on varmaan ihan kamala, jos laiva vaan otetaan hinaukseen ja ei olisi väkivaltaa lain.http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288509307785.html
Voi voi kun nyt edes joku laivalla olevista marttyyreistä saisi surmansa Israelin joukkojen hyökätessä. Muuten koko operaatio valuu hukkaan.......
Pettymys on varmaan ihan kamala, jos laiva vaan otetaan hinaukseen ja ei olisi väkivaltaa lain.
Mun mielestä tuo polttoaine pitäisi tehdä ainoaksi sallituksi, kyllä liikenneruuhkat vähenisivät.Ilmasta ja vedestä saa polttoainetta, mutta litrahinta ei vielä oo kovin kilpailukykyinen.
AFS:n mukaan yhtiö on onnistunut kehittämään viisi litraa synteettistä bensaa kolmessa kuukaudessa
Toistaiseksi projekti on kustantanut yhtiölle runsaat 1,2 miljardia euroa.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2...eimme-bensaa-vedesta-ja-ilmasta/201240311/304
Kovasti näyttää tuo Estelle laivan projekti Törniä vaivaavan?
Homma menisi tämän Estellan kannalta kaikkein pahiten perseelleen jos laiva saisi purkaa ne pari sementtisäkkiä Gazaan. Koko homma olisi silloin ollut turha![]()
Kovasti näyttää tuo Estelle laivan projekti Törniä vaivaavan?
Et sitten malttanut olla kommentoimatta minua henkilökohtaisesti tuon itse asian lisäksi?
Mikä vittu teitä vaivaa?![]()
Jaaha. Knoukka-sedän paskanpuhumistuokio alkoi taas.
Et sitten malttanut olla kommentoimatta minua henkilökohtaisesti tuon itse asian lisäksi?
Mikä vittu teitä vaivaa?![]()