Albert Oil
Hippi ja juntti
Ens vuonna tähän aikaan tulolistat onkin mielenkiintoista luettavaa, kun minä olen siellä kärkipäässä, kiitos Jonin firmasta saamani kampaamotuotetasoisen liksan.
Ens vuonna tähän aikaan tulolistat onkin mielenkiintoista luettavaa, kun minä olen siellä kärkipäässä, kiitos Jonin firmasta saamani kampaamotuotetasoisen liksan.
2012 verotiedot on julkistettu ja esim. tässä on lista parhaiten tienaavista nuorista.
Ollapa itsekin syntynyt kultalusikka suussa vaikutusvaltaiseen ja rikkaaseen perheeseen. Mitään ei tarvitse tehdä, mutta rahaa vaan sataa ovista ja ikkunoista pääomatulojen muodossa.
2012 verotiedot on julkistettu ja esim. tässä on lista parhaiten tienaavista nuorista.
Ollapa itsekin syntynyt kultalusikka suussa vaikutusvaltaiseen ja rikkaaseen perheeseen. Mitään ei tarvitse tehdä, mutta rahaa vaan sataa ovista ja ikkunoista pääomatulojen muodossa.
Voi tätä avoimuuden airuetta.Uusi Suomi sanoi:Stubb arvostelee: Tämä on perverssiä
Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Alexander Stubb (kok.) arvostelee Twitter-päivityksessään Suomen ”veropäivää”.
Vuoden 2012 verotiedot sekä yksityishenkilöiden että yritysten osalta on julkaistu tänään. Media raportoi etenkin kovatuloisimpien yksityishenkilöiden tulo- ja verotiedoista laajasti.
–Olenko ainoa, jonka mielestä on vähän perverssiä julkaista yksityishenkilöiden tulotietoja? Pohdiskelen vain, Stubb kirjoittaa englanniksi.
Verotietojen julkisuutta perustellaan muun muassa niiden yhteiskunnallisella merkityksellä. Tietojen avulla voidaan seurata esimerkiksi yritysjohtajien palkkakehitystä.
Voi tätä avoimuuden airuetta.
Voi tätä avoimuuden airuetta.
I find this news hard to masturbate to.
Ootas mä kokeilen kans.
I find this news hard to masturbate to.
Tässä voisi olla ideaa. Ja tosiaan jeuromäärät ja silleen.Sasi kommentoi ykkösaamussa, että vastaavasti pitäs toimeentulotuen ym. tukien saajat julkistaa.
Tässä voisi olla ideaa. Ja tosiaan jeuromäärät ja silleen.
Jeps. Ja muutenkin mahtaisikohan vähentää väärinkäyttöä. No on tuossa tietty varjopuolensa, mutta niin on myös tässä nykykäytönnössä. (siis yksityisyyden suoja jne.)Mieti mikä pettymys se ois persuille. Saattas kadota koko puolue, kun huomattas mamujen saavan saman verran, kuin muutkin vastaavassa asemassa.