Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIkausi '11-'12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Täh?

Energiasisältövero? Mun tietääkseni dieselin energiasisällön pitäis olla bensaa kovempi, eli litraa sietäisi tuolla perusteella verottaa ankarammin.

Siis toi on nykyinen verotus... Tuleva verotus tulisi nimenomaan tuolta osin olemaan korkeampi.

Mistäköhän on kyse, kun ei kiinnosta klikkailla paskamedian sivustoille itseään? Ei näet oikein tuo linkin otsikkokaan avaa asiaa. Vai oletko kenties kyseisen puljun palkkalistoilla saalistamassa lisää kävijöitä mainostajia varten?

Voin sen verran spoilata, että tuon linkin takana pohditaan muuan pellepainijan naisystävän perseen aitoutta. :alppu:

Mistäköhän on kyse, kun ei kiinnosta klikkailla paskamedian sivustoille itseään? Ei näet oikein tuo linkin otsikkokaan avaa asiaa. Vai oletko kenties kyseisen puljun palkkalistoilla saalistamassa lisää kävijöitä mainostajia varten?

:D

Ei kiinnosta mennä Iltalehden sivuille, mutta kiinnostaa lukea niitä juttuja?

:D

Ei kiinnosta mennä Iltalehden sivuille, mutta kiinnostaa lukea niitä juttuja?
Itse asiassa ei edes kiinnosta. Lähinnä halusin taas tuoda esille tuon typerän tavan heittää linkki kera typerän kommentin, vailla mitään tietoa sisällöstä. Typerää spämmäystä. :thumbdown

Itse asiassa ei edes kiinnosta. Lähinnä halusin taas tuoda esille tuon typerän tavan heittää linkki kera typerän kommentin, vailla mitään tietoa sisällöstä. Typerää spämmäystä. :thumbdown

Johon sua ei ole pakotettu reagoimaan.

Voin sen verran spoilata, että tuon linkin takana pohditaan muuan pellepainijan naisystävän perseen aitoutta. :alppu:
Nyt menivät Ice-T
Ice-T.jpg

ja Mr. T sekaisin
Mr_thing.jpg
:o

Status
Ei avoinna uusille viesteille.