Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2014 -2015

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No pitäskö jenkkienkin sitten palauttaa kipinkapin Meksikolta aikanaan valtaamansa alueet öljy- ja kaasukenttineen päivineen?

Tokkopa tuota tulee tapahtumaan, koska eihän ali-ihmiset osaisi hyödyntää oikein tuollaisia luonnonvaroja. Samaa perustaluahan käytettiin aikanaan oikeuttamaan aluevaltaukset...
Maailma ei ole mustavalkoinen.

No pitäskö jenkkienkin sitten palauttaa kipinkapin Meksikolta aikanaan valtaamansa alueet öljy- ja kaasukenttineen päivineen?

Tokkopa tuota tulee tapahtumaan, koska eihän ali-ihmiset osaisi hyödyntää oikein tuollaisia luonnonvaroja. Samaa perustaluahan käytettiin aikanaan oikeuttamaan aluevaltaukset...
Siis mitä? Tarkoitatko nyt Texasiin kuuluvaa aluetta vai jotain muuta aluetta.

Eiku oikea perustelu ihan kaikkeen on se, että kun joku joskus jossain aikaisemmin teki silleen niin me kanssa nyt.

Siellähän se kirja oli spoilattuna kommenteissa. "Herra Jackin ihmeellinen huone"

Miul on tuo. Yhtäältä aikas kipee opus, mut toisaalta *fapfap*
Juuri noin. Mulla on myös kyseinen teos tuossa hyllyllä, "O:n tarinan" ja "Justinen" välissä :o. Siitä sais varmaan ihan hyvän elokuvan aikaiseksi kun vaan tekisi suoraan kirjan juonen/tapahtumien mukaan.

Ville Leinolta yllättävä paljastus

Pariin kertaan oikein tuon artikkelin luin läpi löytääkseni sen yllätyksen. Ei irtoa. Vai pitääkö IL:n toimittaja oikeasti yllätyksenä ettei Leino ensi vuodeksi palaa NHL:n? Heh, heh.

ps. Kyllä. Olen Villelle katkera. Pölli mun suksisauvan saatana.