Örfil
Guest
Ei siinä pidä kelloa katsoa, kun töitä tehdään.
Millä sitten kirjaat ylös työvuorosi tunnit?
T: Harza
Ei siinä pidä kelloa katsoa, kun töitä tehdään.
Millä sitten kirjaat ylös työvuorosi tunnit?
T: Harza
Kellokortilla :ahem:Kelloon katsotaan silloin kun työt loppuu tai sitten kynällä.
Kelloon katsotaan silloin kun työt loppuu tai sitten kynällä.
Thoughts and prayers.
USA:ssa kai bisnes jotenkin toimii, vaikka maa leviää neljälle aikavyöhykkeelle - tai vähän useammallekin.Lisäksi suomalaiselle liiketoiminnalle olisi etu olla samalla aikavyöhykkeellä merkittävien kauppakumppaneiden kanssa.
Ei anneta USAN hullujen masentaa muuten riehakasta penkkarimeninkiä
Mulla ei nuo kellonajan keväiset ja syksyiset vaihtelut haittaa yhtään. Työaikani ja -rytmini ovat siksi epäsäännölliset, että kesäaika vs. normaaliaika väittelyt lähinnä huvittavat.
Täysin turhaa höpinää täysin tyhjästä aiheesta.
Samaa mieltä lienevät vaikka mm. vartijat, poliisit, paperiteollisuuden työntekijät ja vaikka rekkakuskit. Ei siinä pidä kelloa katsoa, kun töitä tehdään.
JOS työtä häviää, myös verotulot pienenevät. Juha Sipilä pohti, että sitä voisi mahdollisesti paikata esimerkiksi yhteiskunnan omistamia tietoja myymällä.
”Tämä on yksi mahdollisuus, jos yhteiskunta on omistajana datalle. Tehdä liiketoimintaa, joka kompensoi verotuksen vaikeuden”, Sipilä sanoi.
Terveystiedot ovat Kelan hallussa.
”Miksei sillä voi olla jokin hinta?” Sipilä kysyi.
Vitosella kerron teille tässä ja nyt, että olen huonopolvinen astmaatikko, jolla on taipumusta vatsapöpöihin.
Jokainen voi luopua toisesta munuaisestaan yhteiskunnan hyväksi.
USA:ssa kai bisnes jotenkin toimii, vaikka maa leviää neljälle aikavyöhykkeelle - tai vähän useammallekin.
Minä suhtaudun kielteisesti jo nyt.