Sauber, Jordan, Stewart ja BAR. Edellämainitut kolme niiden F1-mittapuulla keskipitkän F1-uran takia ja BAR sen nousukauden takia. Tallien toinen 2004 ja oli muutenkin painamassa omaa puumerkkiään F1-historiaan. Toisaalta oli täysin riippuvainen Hondan myllyistä British American Tobaccosta. Takuma Sato oli lisäksi aika iso riippakivi loppujen lopuksi tallille, ei varmaan kukaan muu kuljettaja olisi saanut pitää kisakuskin paikkaa Takun 2005 kauden esityksillä.
Stewartista olisi ehkä vielä tullut jotain suurta. Osakilpailuvoitto siihen vuosituhannen loppuun kyllä teki tallista ylivoimaisesti kuumimman tapauksen siihen aikaan. Sitten tuli Ford ja pilasi taas kaiken. Miksi Jackie ei pitänyt tallistaan kiinni vaan möi? Jaguarin roskaläjää yrittivät tallipäällikköpuolella kaitsea niin Jackie Stewart kuin Niki Laudakin, tuloksetta. Johnny Herbert, Eddie Irvine ja Mark Webber saivat turhaan toivoa jotain tuloksia.
Seuraavat takaisin:
1. Jordan
2. Sauber
3. Stewart
4. BAR
5. Benetton
Varauksella myös Prost ja Minardi sopisivat joukkoon tummaan.
Seuraaville lifetime porttikielto autourheilun kuninkaan valtakuntaan:
Midland/Spyker/Forceindia yms. muut yhden kauden tallit
SuperAguri, Toro Rosso ja muut samperin loiset
Honda, sijoittakaa ne rahanne vaikka ralliin, josko siellä saisitte parempaa tulosta
Arrows ja Forti, jättäkää vähe kausi kesken ku rahat loppu mjötötö?!
Lola, nolasi itsensä viimeksi jäämällä 10sek kärjestä. Puuhastelijat Puuhamaahan karttinkia ajamaan
Jaguar, kiitos muovisesta panoksestanne. Jätti kolme tallia pulaan moottorien suhteen
Nykyisistä seuraavien taasen soisi jatkavan mahd. pitkään sarjassa:
McLaren, Ferrari, Williams, Renault, Toyota, RB, BMW. Ja McLaren nimenomaan McLarenina, Mercedes ei herättäisi tunteita. (vaikka voittihan muuan Fangiokin sillä mestaruuksia.) Ihannekokoonpano siis nuo 7 + ylläolevat 7, yhteensä 12 tallia, 24 autoa ja enemmän vilskettä radalla.