Lotus F1 Team kaudella 2015

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Ensimmäiset render-kuvat E23 autosta julkistettu.







 
Viimeksi muokattu:

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Erikoiset ilmanottoaukot. Luulisi, että moinen mötikkä tuo hyvin ilmanvastusta.

 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Kaunis auto kokonaisuudessaan. Nokkakin on nyt sellainen kuin pitääkin. Kumpa näyttäisi noin hyvältä nyt sitten oikeassa elämässäkin mitä vähän epäilen.
 

Turboruuvi

Well-known member
Liittynyt
23.3.2013
Viestit
1004
On hieno. Varsinki värit on komeet!! Fiilis on jo nyt se että gridi on tänävuonna paljon kauniimpi ku viime vuonna. :thumbup:
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12576
Sijainti
Sivulla viisi
Fiilis on jo nyt se että gridi on tänävuonna paljon kauniimpi ku viime vuonna. :thumbup:
Tämän ei luulisi olevan vaikeata, siinä määrin kamalaa oli viime kauden autokattaus.

Ihan nätti on Lotus. Juuri tuommoisia noiden nokkien soisi olevankin, ei mitään roikkuvia lisäulokkeita. Värityskin hyvä kun ovat vähentäneet punaista.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4204
Erikoiset ilmanottoaukot. Luulisi, että moinen mötikkä tuo hyvin ilmanvastusta.

Ilmaottoaukot alhaalla ja keskellä "normipaikassa" välijäähdyttimen ilmanotto? Turbon viive olisi tuolla ratkaisulla vieläkin pienempi.

Toi mötkkä ei ainaostaan lisää ilmanvastusta (jonka lisäys on mitätön) mutta sitäkin merkittävämmin se rikkoon ilmavirtausta takasiivelle jota pidän erittäin huonona asiana...
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Ilmaottoaukot alhaalla ja keskellä "normipaikassa" välijäähdyttimen ilmanotto? Turbon viive olisi tuolla ratkaisulla vieläkin pienempi.

Toi mötkkä ei ainaostaan lisää ilmanvastusta (jonka lisäys on mitätön) mutta sitäkin merkittävämmin se rikkoon ilmavirtausta takasiivelle jota pidän erittäin huonona asiana...
Keskellä oleva iso on ihan normisti moottorin ilmanottoon. Sivulla olevat ovat luultavasti öljyn lauhduttimille. Ainakin viime vuonna Mercedes-tiimeillä oli suunilleen samalla alueella ilmanotot öljyn jäähdytykseen.

Tällä tavalla olivat McLarenissa.





Jotenkin vaikuttaa, että Lotuksella on tullut kiire suunnitella auto ja entisen kaltaisen runkoon on vain lisätty Mersun moottorille sopivat tavat. Muistaakseni Mersu-sopimus tuli aika myöhään? Ponttoonitkin ovat paljon leveämmät mitä Williamsilla. Esimerkiksi, jos vertaa ponttoonien alareunan leiventä kohtaa Williamssiin, on se Lotuksella paljon lähempänä pohjan reunaa kuin Williamsilla.
 
Viimeksi muokattu:

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5153
Ensimmäinen nokka, joka kenties edustaa sitä linjaa, jonka FIA uskoi epäonnistuneilla säännöillään saaneensa aikaan.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Milloinkahan Lotus voittaa seuraavan kisansa?
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Hieno on, mutta näyttää samalla 'perusminardisauberilta'. Tuskin voittaa vaikka olihan Sauber aika lähellä ja Lotus voittikin ari kautta sitten saippualaatikolla.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Nokka onkin paksumpi kärjestä mitä äkkiseltään näyttäisi. Väli nokan ja etusiiven välissä on aika pieni.




Sama näyttäs olevan myös Mersussa. Maalaus yrittää huijata.

 
Viimeksi muokattu:

ferrarkimir

Well-known member
Liittynyt
5.3.2009
Viestit
1519
Lotus palkkasi naiskuskin

Ulkonäöllä ei varmasti ollut osuutta asiaan. Kolmelta viimeiseltä GP3-kaudeltaan ei yhtään pistettä kerättynä. Paras sijoitus viime kaudella 17. muiden keskeytysten ansiosta. Keskimäärin viisi sekuntia kierroksella jäljessä vauhdillisesti ja erityismaininta Span kilpailusta, jossa vain kevyet 19 sekuntia hitaampi kierroksella. Sitten kun syrjäytettiin loppukauden neljään viimeiseen kilpailuun niin Dean Stoneman ajoi kaksi voittoa ja yhden kakkostilan. Samalla autolla!

Tarkemmin kun tutkii tapausta, niin neidon poikaystävä vastaa formuloiden seremonioista/palkintojenjaosta. Näkyy usein telkkarissa jakamassa lippiksiä kuskeille ennen palkintopallia. Piiri pieni pyörii!

Säälittävää Lotus. :thumbdown
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Lotus palkkasi naiskuskin

Ulkonäöllä ei varmasti ollut osuutta asiaan. Kolmelta viimeiseltä GP3-kaudeltaan ei yhtään pistettä kerättynä. Paras sijoitus viime kaudella 17. muiden keskeytysten ansiosta. Keskimäärin viisi sekuntia kierroksella jäljessä vauhdillisesti ja erityismaininta Span kilpailusta, jossa vain kevyet 19 sekuntia hitaampi kierroksella. Sitten kun syrjäytettiin loppukauden neljään viimeiseen kilpailuun niin Dean Stoneman ajoi kaksi voittoa ja yhden kakkostilan. Samalla autolla!

Tarkemmin kun tutkii tapausta, niin neidon poikaystävä vastaa formuloiden seremonioista/palkintojenjaosta. Näkyy usein telkkarissa jakamassa lippiksiä kuskeille ennen palkintopallia. Piiri pieni pyörii!

Säälittävää Lotus. :thumbdown
Tässä lisää : "His boyfriend is Alexandre Molina, "Master of Ceremonies" of F1 (the guy that gives the caps to the drivers at the podium). You can google it...
His email, revealed in his new twitter accounts, is from Romelle Swire. The CEO of that company is Scott Harvey-Nicholls, boyfriend of... Tamara Ecclestone."
 

Ykkösnick

Heh, Massa!
Liittynyt
1.12.2013
Viestit
589
Sijainti
Kerros 107
Lotus palkkasi naiskuskin

Ulkonäöllä ei varmasti ollut osuutta asiaan. Kolmelta viimeiseltä GP3-kaudeltaan ei yhtään pistettä kerättynä. Paras sijoitus viime kaudella 17. muiden keskeytysten ansiosta. Keskimäärin viisi sekuntia kierroksella jäljessä vauhdillisesti ja erityismaininta Span kilpailusta, jossa vain kevyet 19 sekuntia hitaampi kierroksella. Sitten kun syrjäytettiin loppukauden neljään viimeiseen kilpailuun niin Dean Stoneman ajoi kaksi voittoa ja yhden kakkostilan. Samalla autolla!

Tarkemmin kun tutkii tapausta, niin neidon poikaystävä vastaa formuloiden seremonioista/palkintojenjaosta. Näkyy usein telkkarissa jakamassa lippiksiä kuskeille ennen palkintopallia. Piiri pieni pyörii!

Säälittävää Lotus. :thumbdown

Ja tämä mukamas poikkeaa jotenkin Williamssin palkkaamasta naikkosesta (muuten kuin ulkonäöltään)? Seitsämässä vuodessa hikiset 4 pistettä jostain DTM sarjasta ja nyt testikuljettajana tiimissä, josta oma miehensä omistaa osan.

Säälittävää Williams :thumbdown
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Yksikään ykkösissä tai muissa ns. isoissa luokissa ajanut nainen ei olisi koskaan päässyt mukaan jos asiaa arvioidaan pelkillä taidoilla. Jokainen on saanut merkittävää etua siitä, että heidän PR- ja mainosarvonsa on huomattavasti miehiä korkeampi, joilla on samat taidot.

Toisaalta pääsehään miehetkin moottoriurheilussa eteenpäin rahalla, suhteilla, kansalaisuudella jne jne, joten tietyllä tavalla ei voida kategorisesti sanoa, että siinä olisi mitään väärää jos ura edistyy sukupuolen ja ulkonäon perusteella. Ehkä kuitenkin tämä Jorda on tökeröin esimerkki siitä, että taitoja ei ole lainkaan vaan kaikki perusteet löytyvät muualta.

Joku GP3-irvileuka sanoi hauskasti, että Jorda ei osaisi kehittää edes filmirullaa, F1-autosta nyt puhumattakaan. Ja kyse on siis F1-tallin Development Driverista :D
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9182
Jos maailman parhaat naiskilpa-autoilijat ajaisivat omaa sarjaa, niin Jorda tuskin menestyisi edes siellä.
 
Ylös