Ei kannata. Yksi otsake per talli (pääsääntöisesti) riittää. Muutoin samasta asiasta keskustellaan eri ketjuissa.Voisko nämä auton julkistus jutut laittaa oman Lotus T127 -otsikon alle?
No juu, mutta Jaggehan oli väritykseltään ihan hyvän näköinen. Tämä Lotus näyttää väritykseltään sitä paremmalta mitä enemmän sitä katselee. Erinomaista! Onhan nuo ponttooni silti aika vanhanaikaiset, mutta silti vain yksi osa autoa. Toivottavasti auton perusrakenne ja mekaniikka ovat kunnossa, se on aloittelevalle tallille tässä vaiheessa tärkeintä.Jotenkin tulee tuosta värityksestä mieleen myös Jaguar?!?
Jagella tais vain olla vihreä/valkoinen väritys.
Millä perusteella veikkaat että Virgin, Campos ja USF1 olisivat nopeampia kuin Lotus? Lotus on ainoa uusista talleista jonka auton on suunnitellut F1-suunnittelija jolla on aivan tuoretta kokemusta ykkösistä, heillä on budjetti kasassa ja paras kuskikaksikko uusista tiimeistä.Nyt kun näin nämä kuvat niin joudun toteamaan, että onhan tuo vähän vanhanaikaisen näköinen. Tykkään siitä huolimatta ulkonäöstä ja väritys on yksi hienoimmista alkavalla kaudella, ellei jopa hienoin. Pahoin pelkään kuitenkin, että autoa nähdään kisoissa kahdessa viimeisessä rivissä lähtöruudukossa.
En vieläkään ymmärrä tätä porukan valitusta auton vanhanaikaisuudesta, en nyt sinuun viittaa.... Totta kai he tekevät varman päälle-auton aluksi koska aikaa oli vähän ja uuden tiimin ei kannata heti yrittää jotain radikaalia tyyliin Virgin. On hyvä olla toimiva yksinkertainen perusta jota on helppo ymmärtää ja sitten voidaan kehittää edelleen.Ei kannata. Yksi otsake per talli (pääsääntöisesti) riittää. Muutoin samasta asiasta keskustellaan eri ketjuissa.
-Edit- Itse autosta: on kyllä ääriminimalistinen "varman päälle"-konstruktio. Filosofiana lienee ollut: suunnitellaan toimivaksi, kehitetään nopeaksi.
Värityksestä kyllä plussaa.
Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?En vieläkään ymmärrä tätä porukan valitusta auton vanhanaikaisuudesta...
Kuka odotti Lotukselta modernia autoa? Hommat pääsivät alkamaan pienellä porukalla syyskuussa ja nyt alkaa vasta olemaan porukkaa kunnolla töissä. Virginillä on ollut aikaa hioa autoa, Lotuksella ei.Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Kyllähän tuo Lotus linjoiltaan on lähempänä tuota vanhaa sauberia kuin noita kahta muuta. Miten tuo "vanhanaikaisuus" korreloi nopeuden kanssa, en lähde tässä spekuloimaan. Katsotaan sitten bahrainissa. Selvästi kuitenkin nähtävissä Lotuksen ja Virginin esilaiset filosofiat auton suunnittelussa. Näyttäisivät Lotuksella pelaavan paljon enemmän varman päälle.
Heikkihän sen itekin sanoo että kehitettävää riittää ja viittaa antiikkisiin ponttooneihin ja takakatteihin.En vieläkään ymmärrä tätä porukan valitusta auton vanhanaikaisuudesta
Tässä vaiheessa odottelen hieman skeptisenä, että Camposta ja USF1:tä ei nähdä lähtöruudukossa. Siksi noinkin pessimistinen veikkaus Lotuksesta. Jos edellä mainitut tallit jollain ilveellä pääsevät lähtöruudukkoon asti, niin ne valloittanevat viimeiset ruudut.Millä perusteella veikkaat että Virgin, Campos ja USF1 olisivat nopeampia kuin Lotus? Lotus on ainoa uusista talleista jonka auton on suunnitellut F1-suunnittelija jolla on aivan tuoretta kokemusta ykkösistä, heillä on budjetti kasassa ja paras kuskikaksikko uusista tiimeistä.
En tiedä, en minä ainakaan. Silti tuo auton kulmikkuus vähän yllätti. Luulisi että olisivat enemmän kopioineet viimevuoden parhaita autoja. Aika näyttää kumman lähestymistapa on parempi, Virginin vai Lotuksen. Itse toivon Lotuksen aikanaan nousevan entisaikojen tasolle ja sekoittavan kärkitallien pakkaa. Väritys on kyllä oikein komea ja toivon että eivät mene sitä ihan lähivuosina muuttamaan.Kuka odotti Lotukselta modernia autoa? Hommat pääsivät alkamaan pienellä porukalla syyskuussa ja nyt alkaa vasta olemaan porukkaa kunnolla töissä. Virginillä on ollut aikaa hioa autoa, Lotuksella ei.