Jellinek
Banned
Menee vähän aiheen vierestä, mutta tiesittekö Lotuksen urheiluautoillakin olevan edustajan Suomessa: http://www.autocenter.fi/uudet_frame.html ?
Miksipä ei olisi, varastoja tuskin kannattaa paljon pitää.Menee vähän aiheen vierestä, mutta tiesittekö Lotuksen urheiluautoillakin olevan edustajan Suomessa: http://www.autocenter.fi/uudet_frame.html ?
En vieläkään ymmärrä tätä porukan valitusta auton vanhanaikaisuudesta...
Kun Heikin on todettu sanoneen noin:Kuka odotti Lotukselta modernia autoa? Hommat pääsivät alkamaan pienellä porukalla syyskuussa ja nyt alkaa vasta olemaan porukkaa kunnolla töissä. Virginillä on ollut aikaa hioa autoa, Lotuksella ei.
niin ehkä se on herättänyt odotuksia siitä, että auto olisi jotenkin modernin näköinen.Eikös Kovalainen sanonut tuossa taannoin ennen kuin autoa oli esitelty, että se "näyttää todella siistiltä ja modernilta". Kertooko se jotain Heikin tekniikan tietämyksestä kenties? Luulisi alan miehen näkevän hieman selkeämmin mikä on tilanne ja todellisuus.
Entä miten lienee Mike Gascoynen tekniikkatietämyksen laita? Gascoyne näyttäisi olevan samoilla linjoilla Kovalaisen kanssa.Eikös Kovalainen sanonut tuossa taannoin ennen kuin autoa oli esitelty, että se "näyttää todella siistiltä ja modernilta". Kertooko se jotain Heikin tekniikan tietämyksestä kenties? Luulisi alan miehen näkevän hieman selkeämmin mikä on tilanne ja todellisuus.
[url=http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=47782&PO=47782]ITV-F1.com[/url] sanoi:"Inevitably there have been things we’ve had to compromise on, because it’s got to work first time," said Gascoyne.
"Probably we need to take some weight out of some of the components, and we made some design decisions very early on that we’ll want to refine.
"But I have to say I think we’ve designed a very contemporary 2010-spec car.
"It’s not out of date, it’s very well designed, so I’m not worried – I think we’ve got a very solid base to build on.
Mikä ettei. Niin paljon on tekniikkaa tasapäistetty, että pitää vaan saada aeropaketti iskuun.Kykeneeköhän Kovalainen ikinä Lotuksella edes niin hyvään saavutukseen kuin Häkä (5. Imolassa 1991)?
"Well I'm looking at the car and I can't see what a good or bad car looks like," he said. "That's my not my expertise, that is in bringing in a group of people, giving them the right environment to work.
Se oli kumminkin outoa kommenttia että "tapan itseni jos häviämme Virgin-tallille". Mutta mennyttä ei voi muuttaa, ehkä homma vaikuttaa terveeltä nyt ja tästä eteenpäin.Sen sijaan suhtautuminen on ollut nöyrä, mutta samalla omistautunut - Tony Fernandes on tähänastisella esiintymisellään saanut ainakin yhden fanin ja toivon todella, että hän jatkaa tallin johdossa.
Fernandes on entinen Virginin työntekijä ja nykyinen kilpakumppani myös bisnesmaailmassa. Tuota taustaa vasten ainakin minä otin sen vitsinä, vaikkei heittona toki fiksuin olekaan.Se oli kumminkin outoa kommenttia että "tapan itseni jos häviämme Virgin-tallille". Mutta mennyttä ei voi muuttaa, ehkä homma vaikuttaa terveeltä nyt ja tästä eteenpäin.
Bobakin kanssa samoilla linjoilla, kuka tommosta tosissaan huutelisi. Huumorilla heitetty, mutta ehkä yli meni...Se oli kumminkin outoa kommenttia että "tapan itseni jos häviämme Virgin-tallille". Mutta mennyttä ei voi muuttaa, ehkä homma vaikuttaa terveeltä nyt ja tästä eteenpäin.
Oleellista tosiaan on miten auto kulkee radalla. Se on aivan sama miltä se näyttää.Kun Heikin on todettu sanoneen noin:
niin ehkä se on herättänyt odotuksia siitä, että auto olisi jotenkin modernin näköinen.
Niinku sanottua, ne kasas ton kiireellä ja se on vasta auton eka versio. Tosin, niillä ei ole paljoo aikaa tuoda kakkosversiota testeihin... Saattaapi olla, että vata Euroopan turneelle tultaessa tulee se kakkosversio tosta autosta.e helkkari mikä loota uto lotus. voi heikki raukkaa. Noh toivottavasti tuo vain näyttää surkealta. Toivotaa että se ees kulkis jotenki. Ja onneksi ulkonöllä ei ole merkitystä nopeutee