No se että Piola ei huomaa ei välttämättä tarkoita yhtään mitään, takavuosina oli Autosportissa uuden Ferrarin vakoilukuva ja Piola oli sen vääntänyt. Piti olla hyvin samanlainen kun itse tuleva auto. No itse oikea auto olikin sitten ihan täysin erinäköinen. No jaa, useimmiten Piolan jutut ja piirrokset ovat kyllä ihan hyviä.Muistikuvissa vaan kolkuttelee Miken lausunnot useilta Toyotavuosilta, jolloin testeissä nähty kaara oli aina "ihan esiversio" ja sitten ensimmäisessä kisassa nähdään radikaalisti uudistettu aeropaketti. Ja olihan siellä se yksi härpäke tosiaan saatu ponttoonin eteen(tai joskus johonkin toiseen kohtaan) lykättyä. Näitä radikaaleja aeromuutoksia tuli tyypillisesti vissiin sen pari kertaa kaudessa, ja aina kyseessä oli vaan joku maallikon silmissä vähemmän revoluutiomainen lisähärpätin. Nyt kun härpäkekielto on voimassa, niin minkähänlaista uudistusta lie tulossa. Ai niin, mutta eihän me nähdä kuin se väri, joten uudistukset ovat varmasti aivan mullistavia, vaikka niitä ei havaitsisi edes Giorgio Piola. Ja mielestäni joka kisaan muuttuvia siipikulmia ei lasketa varsinkaan merkittäviksi aerouudistukiksi. No, toivottavasti asiat ei nyt mene näin, Toyotan filosofiaa ei kai tarvitse enää noudattaa, jos se siitä oli kiinni. Olisihan se kiva, ettei Heikki nöyryyttäisi itseään enää enempää.
Onhan teitä sitten jo kaksi. :thumbup:Samaa mieltä :ahem:
Ja toisenkin fanin kyllä
Ei taida jaksaa, kun ei luvannut että söisi hatullisen paskaa jos eivät menesty. Mutta laitetaan Mikelle haaste, menestystä tai hatullinen paskaa!MTV3:n Tulosruudun (2010.02.13) lähetys löytyy MTV3 Katsomosta siltä varalta, että joku haluaa tulevaisuudessa vaatia Mike Gascoynen tilille hänen Lotuksen menestystä koskevista lausunnoistaan.
Lotuksen ensimmäinen testipäivä, ja heti menee paljon paremmin kuin VirginilläFauzy (vaimikäsenyton) lopetti tältä päivältä, mutta sai tosiaan 76 kierrosta kasaan ilman mitään ongelmia. Glock näyttää ajaneen 10 kierrosta ja vielä on vajaa tunti aikaa.
Olisikohan syynä jälleen varaosien puute ja riskejä ei haluta ottaa? :frank:Lotuksen ensimmäinen testipäivä, ja heti menee paljon paremmin kuin Virginillä
Onko missään ollut selityksiä Virginin ongelmista?
Edelleen minä ja varmaan moni muukin kannattaa Lotuksen varmanpäälle suunnitellun auton taktiikkaa ja nyt nähtävästi se kantaa hedelmää verrattuna esimerkiksi Virginiin. Mielestäni varsin positiivinen alku Lotuksella.Testit menossa Jerezissä ja Lotus saanut kasaan sentään 56 kierrosta kun Virginillä 5. Ja USF1 ja Campos ei missään. Näinköhän ainoastaan Lotuksesta on yhtään mihinkään näistä uusista talleista.
Ajavat alasti?En tiedä onko vielä ollu, mutta Lotuskuskien ajohaalarit:
eipä nuo näytä sadekelin renkailta mun mielestä mutta saattaapi olla että olen väärässäMärällä radalla käytetään usein urallisia sadekelinkumeja.
Kuluneita välikelin fillareita taitaa olla... Parilla voi olla kuluneet full-wetitkin ehkä...eipä nuo näytä sadekelin renkailta mun mielestä mutta saattaapi olla että olen väärässä