Calvin
Well-known member
- Liittynyt
- 5.12.2002
- Viestit
- 3560
Ja molemmat kulkee (kuin) kiskoilla?!Nehän on kuin kaksi marjaa!
Kolmosen ratikka (vasemmalla), Lotus formula 1 (oikealla). :doubtful:
Ja molemmat kulkee (kuin) kiskoilla?!Nehän on kuin kaksi marjaa!
Kolmosen ratikka (vasemmalla), Lotus formula 1 (oikealla). :doubtful:
Ratikka aerodynaamisempi?Kolmosen ratikka (vasemmalla), Lotus formula 1 (oikealla). :doubtful:
Varsinkin kun molemmissa on veturinkuljettaja sisällä...Ja molemmat kulkee (kuin) kiskoilla?!
Kattos pevkele, jostain syystä hävinneet... Höh.Ajavat alasti?
Tässä vielä yksi twitteri lisää:Todella miellyttävä ja positiivinen henki Lotuksella.
Näitä twittereitä on kiva seurata:
- http://twitter.com/H_Kovalainen
- http://twitter.com/tonyfernandes
- http://twitter.com/MikeGascoyne
Mielestäni kohtuullisen lähellä kärkeä, etenkin jos Fernandesin tweetti pitää paikkaansa...
Lotus on toteuttamassa lupauksiaan ja on jotenkin lähellä f1-faneja. Kiva, että Heikki on osa tiimiä. Toivotaan, että kaudella tulisi jotain hätistelyä 10-sakin paikkeille.
Joko DexDexter ymmärtää tätä valittamista auton vanhanaikaisuudesta?- Meillä oli viisi kuukautta aikaa rakentaa auto, ja se on liian vanhanaikainen. Sen näkee pelkästään katsomalla autoa.
- Kun autoa alettiin suunnitella, moottorista ei ollut tietoa, joten esimerkiksi jäähdytys ja kaikki muukin on aika vanhanaikaista.
-Ilta-Sanomat
Joo kyllähän se nyt on selvä että uuden tallin kannattaa tehdä konservatiivinen auto ja alkaa kehittää sitä pikku hiljaa.Joko DexDexter ymmärtää tätä valittamista auton vanhanaikaisuudesta?
Kelvollinen suomennos:[url=http://www.autosport.com/news/report.php/id/81603]Autosport.com[/url] sanoi:Before they started to design the car they had no information about the engine, so cooling and everything is quite conservative.
Kelvoton suomennos:[url=http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/02/1061336]MTV3[/url] sanoi:Auton suunnittelua aloitettaessa moottorista ei ollut vielä tietoa, joten jäähdytys ja kaikki on suunniteltu hyvin konservatiivisesti.
Konservatiivinen ei tarkoita vanhanaikaista. Kovalaisen kommentissa konservatiivinen suunnittelu tarkoittanee sitä, ettei Lotus-auton runkoa ole alusta alkaen suunniteltu nimenomaisesti Cosworthin moottoria varten, vaan siihen on jätetty hieman ylimääräistä tilaa moottorin sopimisen varmistamiseksi. Lotuksen tulevissa kehitysmalleissa voidaan siis vielä tehostaa tilankäyttöä ja keventää autoa suunnittelemalla Lotuksen runko Cosworthin moottorin mitat huomioiden.[url=http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/formula1/1965236]Ilta-Sanomat[/url] sanoi:Kun autoa alettiin suunnitella, moottorista ei ollut tietoa, joten esimerkiksi jäähdytys ja kaikki muukin on aika vanhanaikaista.
Hyvä henki vaikuttaisi olevan. Toivottavasti Heikki saa viimeisessä testissä kiekkoja paremmin alle. Onneksi on kokenut kuski.Todella miellyttävä ja positiivinen henki Lotuksella.
Näitä twittereitä on kiva seurata:
- http://twitter.com/H_Kovalainen
- http://twitter.com/tonyfernandes
- http://twitter.com/MikeGascoyne
Mielestäni kohtuullisen lähellä kärkeä, etenkin jos Fernandesin tweetti pitää paikkaansa...
Lotus on toteuttamassa lupauksiaan ja on jotenkin lähellä f1-faneja. Kiva, että Heikki on osa tiimiä. Toivotaan, että kaudella tulisi jotain hätistelyä 10-sakin paikkeille.
Joo sieltä on tullu Heikkeä ja Jarmoa välillä. Joka toinen kerta menee oikein, joka toinen väärin.Hyvin menee kun tallipäällikkö on lopulta oppinut kuskinsa nimen
Jep, tiimihenki toimii, toisin kuin Fernandesin okien kirotus..Todella miellyttävä ja positiivinen henki Lotuksella.
Näitä twittereitä on kiva seurata:
- http://twitter.com/H_Kovalainen
- http://twitter.com/tonyfernandes
- http://twitter.com/MikeGascoyne
Mielestäni kohtuullisen lähellä kärkeä, etenkin jos Fernandesin tweetti pitää paikkaansa...
Lotus on toteuttamassa lupauksiaan ja on jotenkin lähellä f1-faneja. Kiva, että Heikki on osa tiimiä. Toivotaan, että kaudella tulisi jotain hätistelyä 10-sakin paikkeille.
We are off. 2 instalation laps . The sun is out. At last. Heikke at the wheel. Jarmo came in last night. RAin last night was like Malaysia
Ainakin downforcea on enempi(ratikkaa maata päin painava voima).Ratikka aerodynaamisempi?
Ensimmäiset kisat taitavatkin mennä luotettavuuden kanssa taistellessa, tällöin jännätään kotikatsomoissa pääsekö Suomussalmen kuha maaliin asti ja kuinka monta kierrosta kärkeä perässä. Toivon mukaan Barcelonaan tuleva päivitys parantaa vauhtia niin tuntuvasti että ainakin Virgin jäisi horisonttiin.Tosi huonolta näyttää Lotuksen vauhti. Täytyy todella toivoa, että parantavat kauden mittaan, että eivät jäisi sekuntikaupalla toiseksi viimeisestä!
Trulli ajo tänään 141 kiekkaa. Virgin 27.Ensimmäiset kisat taitavatkin mennä luotettavuuden kanssa taistellessa, tällöin jännätään kotikatsomoissa pääsekö Suomussalmen kuha maaliin asti ja kuinka monta kierrosta kärkeä perässä. Toivon mukaan Barcelonaan tuleva päivitys parantaa vauhtia niin tuntuvasti että ainakin Virgin jäisi horisonttiin.
Trullista tuskin kukaan pääsee ohi, edes kierroksella ja kovalainenhan on jo keskeyttänyt ennen ensimmäisiä ohittajia. :thumbup:Trulli ajo tänään 141 kiekkaa. Virgin 27.
Viimeseks jäi Lotus toki silti. Jos häviää nelisen sekkaa per kiekka, niin siinä parin kymmenen kiekan jälkeen alkaa suhiseen takaa väkee ohi... Eli noin kolmisen kierrosta vois tulla turpiin kärjeltä.