elle sanoi:
Ehkäpä noissa kisaselosteissa olisi varaa lennokkaampaankin otsikointiin. On tämä eri tietolähteiden uutisointi kuitenkin niin tasapäistävää.
Moon muuten todella huono keksimään otsikoita
Villeneuven haukkumisenkin olen joutunut lopettamaan liki kokonaan kun siitä on tullut tasaisen harmaa ja se pärjää tallikaverilleenkin.
Observer sanoi:
Erittäin harvoin tulee luettua. Samat jutut on kuitenkin jo ulkomaisilla saiteilla aikaisemmin. Samasta syystä TS:ää lukuunottamatta tulee passattua muutkin suomalaiset F1-saitit tuon uutisoinnin suhteen.
Olisi typerää ajatella, että joku die hard -fani voisi käyttää tätä ainoana tietolähteenään tai että sellaisella olisi tälle sivulle edes juuri käyttöä, emmekä siihen pyrikään. Satunnaisseuraajan sen sijaan voisi toivoa noista paljonkin irti saavan. Suomalaisia F1-saitteja ei taida tällä hetkellä ihan hirveästi olla, TS, MTV3, Sportti.com ja me, voisin kuvitella, käsittääkseni ei kuitenkaan muita pelkästään sille omistautuneita. Heldenviewin listaan viitatakseni taidamme olla ainoita tai liki ainoita, jotka noista pyrkii esim. jonkinsorttisia kolumneja julkaisemaan. Itse olen ajatellut, että tuossa olisi se paikka, missä voisimme erottua, kun suomeksi tällaista ei netissä juuri muutoin ole tarjolla.
Lisäksi uutisissa on yleensä se ajatus, että kun nopeudessa ei pystytä kilpailemaan, niin mikäli mahdollista, kerrotaan hieman enemmän. Tosin kukaan noita tekevä ei kyllä juuri Maikkarin tai muiden uutisia vilkuile, eli vertailua tulee tehtyä aika harvoin. Sen kuitenkin voi sanoa, että todella harvoin on meillä ollut kolmosen sivuilta löytyviä yhden kappaleen uutisointeja. jos ajatellaan, että mikä meillä ylittää uutiskynnyksen, niin yleensä kyse saa olla jostain hieman merkittävämmästä asiasta. Tosin jos tilanne on se, että jollakulla on aikaa, niin myös vähäpätöisemmistäkin jutuista tuonne kirjoitetaan.