Örfil
Guest
Munkki!Niin juu, tuossahan se menee sitten pieleen sulla. Mä en makaa mun nais-/tyttöystävän kanssa lain. Enkä miesystävänkään.
Munkki!Niin juu, tuossahan se menee sitten pieleen sulla. Mä en makaa mun nais-/tyttöystävän kanssa lain. Enkä miesystävänkään.
"Tampereen Suomirock" on vähän hassuhko termi, kun saman asian ajaisi selvemmin sana Manserock. Muuten kiintoisa juttu.No nyt! Tässä blogijuttumme......TAMPERE!
Aivan. Muutettiin sitä nyt."Tampereen Suomirock" on vähän hassuhko termi, kun saman asian ajaisi selvemmin sana Manserock. Muuten kiintoisa juttu.
Saatiin tieto viime kuun vika päivä just kun oltiin tuolla tapahtumassa josta linkkasin, jaMitämitä?
Ei mitään juttua miten Kultaisessa Silmässä käytetty loistojahti jyräsi Poker Runin aikaan Hangossa kioskirakennuksen rannassa.
Hangonlehdessä 'pitkä' juttu.
http://hangotidningen.fi/fi/lokalt/fi/2015-07-31/764794/bondleffan-pahispaatti-kaatoi-kioskin
Peukut järjestämisestä! :thumbup:Meillä oli lauantaina Pallosalama 50v -tapahtuma, jota Hesarin toimittaja suositteli. Tässä kuvat ja raportti. Hienoa miten jotkut näkivät vaivaa 007-pukeutumisen kanssa, joku oli värjännyt hiuksetkin harmaaksi näyttääkseen Bond-konnalta. Huikeeta!
Uusinta uutta on tämä: Meidät on huomattu, ja palkattu asiantuntijaoppaiksi ja matkanjohtajiksi tänne!
*ruoskan sivallus*Mahtavaa työtä. Seiska-kakkonen dominoi. Vähän kaikkialla.
Katotaan nyt.Mika Häkkinen
Nightwish
James Bond
???
:thumbup:
Kiitti.Peukut järjestämisestä! :thumbup: