Lugeran kauppareissu [ÄLÄ LUE!]

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Multa tais jäädä kymmeniä sydämenlyöntejä väliin kun kävin tänään normaalisti vain 50 minuuttia kestävällä kauppareissulla. Bussimatkat kestää siis vain 20 minuuttia suuntaansa. Itse kauppareissulla käyn yleensä tuossa parinkymmenen metrin päässä, mutta jahka nyt oli vallan tarve apteekkiin, tarvitsin mennä keskustan apteekkiin.

Päätin bussimatkan jälkeen mennä Prismaan ja ostin maitoa, banaania ja suklaata. Mainitsin nyt vaan jaskamaisesti vaikkei ketään kiinnosta. Kassasta lähtiessäni huomasin että yksi maitopurkeista vuotaa, mutta jätin sen ja jatkoin kävelyä apteekkiin.

Apteekissa sellanen ruma ryppymummeli mainitsi, että reseptistä puuttuu lääkärin leima. Olin vaan että: "vitun kiva - kiitos ja moro!" Alko siinä vaiheessa jo maidon vuotaminen vituttamaan Prisman kauppakassissa. Päätin lähtä automaattiovi paukkuen :)p) apteekista vaihtamaan maitoa. No, siinä yritin sitä kuittia etsiä ja katsoin vielä oliko sitä mun lompakossa. Huolimattomasti kysyin asiasta ohimenneeltä Prisman neidiltä ja se sanoi, että vaihda vaan. Menin vaihtamaan sen, lähdin kaupasta ulos.

Olin todella iloinen, kun tajusin, että saatan sittenkin saada lääkkeet apteekista, kun mulla oli mukana entisen reseptin kopio ja siinä oli lääkärin leima. Kokeilin takataskua, ja sydän melkein pysähty, kun tunsin siellä vain sen kopion ... mun lompakko (sisälsi 95 €, pankkikortin, Valtion routateiden opiskelijakortin, passin, oikean reseptin lääkkeestä...) jäi sinne kassalle maidonvaihdon kuluessa. Sydän tais pysähtyä ja mielessä ajattelin vaan: "tapan itteni tasan tähän paikkaan jos se lompakko ei oo siellä!" Se kuitenkin oli siellä ja elämäni yksi suurimmista helpotuksista valtasi kehon.

Apteekissa kuitenkaan en saanut kopiolla lääkettä, vaan joudun jarnaamaan perjantaihin. Toivottavasti kukaan ei nuku tätä lausetta lukiessaan.

Missä polli? :thumbfh:
 
Viimeksi muokattu:

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Minäkin luin. Alustuksen perusteella ehdin jo kuvitella, että vähintäänkin henki meinasi lähteä kauppareissulla.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Luin, koska käskettiin olla lukematta.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4856
Sijainti
Vantaa
Mä kävin eräänä vuonna Lidlissä ja maksoin kympin ostokset viidenkympin setelillä. Sain vaihtorahoina kolme kahdenkympin seteliä. En reklamoinut. Oisko kannattanut?
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Onneksi Puhis ei tällä kertaa ollu syypää.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Keksit pettämättömän keinon saada kaikki lukemaan ainakin vähän alkua.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Nyt täytyy selvittää, että kuka sen leiman oli käynyt poistamassa ja oliko se tapahtunut
a) imupaperilla
p) raaputusveitsellä
kee) jonkinlaisella kemiallisella imurilla
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jos on ongelmat on noin vähäisiä kuin Lugeralla oli, niin sillähän menee vallan mainiosti elämä!:ahem:
 
Ylös