Lukemistivaus

markoj

Custom User
Ei oo raamattu.

Eka vinkki: Stereotyyppisillä käsityksillä vois menestyä tässä visassa.
Toka vinkki: KYSEESSÄ EI OLE KUVAKIRJA.
Kolmas vinkki: Kysessä on muistelmateos
Nelkkuvinkki: Nollakasi on vähä sillä suunnalla
Viitosvinkki: Nyt se nollis etääntyi. Mitähän ihmettä Marx muisteloi pääomassaan? - Kuollut mies nykyisin ja omiin nimiin on kirja laitettu.
Kuutosvinkki: Kirjan sankari ei ollut suomalainen
Seiskavinkki: Tosi tylsä tyyppi
Kasivinkki: Kuten monet ovat aavistellee suunta on itä

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tadaa! Onnea ja pusuja!

Tuotapa olen välillä lueskellu. Suomen kepulaisimman kunnan kirjaston poistoista tuollaisia aarteita löytää lähes ilmaiseksi. Muitakin aihepiirin klassikoita oon sieltä löytäny, joista suurin osa vielä lukemati tai vilkaisemati.
*juhlii*

Breznevin muistelmat herättää tiettyä nostalgista uteliaisuutta, mutta veikkaan että päätyisi lukemattomien lukemattomien kirjojen listalle, vaikka tuon joskus sattuisin itsekin hankkimaan.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Leonid Brežnev!

Erittäin luotettavalta taholta olen kuullut kuinka aikoinaan Breznevin kuollessa ko. informantin ollessa valtionkoulun (normaalikoulu) ala-asteella toista luokkaansa suorittamassa aamu avattiin rehtorin kuulutuksella: "Leonid Breznev on kuollut". Surumielisellä äänellä sanottuna. Ja sitten lapset pulpettien viereen seisomaan minuutiksi hiljaisuuteen.

Yhtään ei oltu silloin suomettuneita. Ei sitten yhtään.

markoj

Custom User
Leonid Brežnev!

Erittäin luotettavalta taholta olen kuullut kuinka aikoinaan Breznevin kuollessa ko. informantin ollessa valtionkoulun (normaalikoulu) ala-asteella toista luokkaansa suorittamassa aamu avattiin rehtorin kuulutuksella: "Leonid Breznev on kuollut". Surumielisellä äänellä sanottuna. Ja sitten lapset pulpettien viereen seisomaan minuutiksi hiljaisuuteen.

Yhtään ei oltu silloin suomettuneita. Ei sitten yhtään.
Karmeeta. Toivottavasti noi lapset selvis tapauksesta. Olen aika varma, että minkä tahansa naapurimaan päämiehen kuollessa noin ois toimittu. Oltaisko me sitte oltu ruotsittuneita ja norjittuneita?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tadaa! Onnea ja pusuja!

http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=703663

Tuotapa olen välillä lueskellu. Suomen kepulaisimman kunnan kirjaston poistoista tuollaisia aarteita löytää lähes ilmaiseksi. Muitakin aihepiirin klassikoita oon sieltä löytäny, joista suurin osa vielä lukemati tai vilkaisemati.
Ei Breznev näytä kuvassa tylsältä tyypiltä...(taitaa saada "honekkeri" oikein kunnon muiskauksen)

Jos tälle linjalle lähdetään kaikki neukkujen johtajat ovat tylsiä tyyppejä.
Tuomari eli vinkkaaja oli ihan hirveen, karmeen huono.

markoj

Custom User
Ei Breznev näytä kuvassa tylsältä tyypiltä...(taitaa saada "honekkeri" oikein kunnon muiskauksen)

Jos tälle linjalle lähdetään kaikki neukkujen johtajat ovat tylsiä tyyppejä.
Tuomari eli vinkkaaja oli ihan hirveen, karmeen huono.
Oikeestaan sussa ja Leonidissa on aika paljon samaa. Sivistymättömiä jämähtäneitä konservatiivihölmöjä molemmat.