OoPee
Nuori ikäisekseen
JUST! :ahem:Vellu sanoi:Siinä vasemmalla, yhtä tasoa ylempänä mäenrinteessä. Se auto on sen kyseisen talon alapuolella olevan autotallin edessä (tai ainakin melkein).
EDIT: Tossa vähän hahmottamisen helpottamiseksi.
JUST! :ahem:Vellu sanoi:Siinä vasemmalla, yhtä tasoa ylempänä mäenrinteessä. Se auto on sen kyseisen talon alapuolella olevan autotallin edessä (tai ainakin melkein).
EDIT: Tossa vähän hahmottamisen helpottamiseksi.
Älä, killisilmä, selitä. :thumbfh:Micael sanoi:Mä uusin hiljakkoin lasit joten hyvinhän tuo erottui, näyttökin on ihan soppeli 19".
mä tulkitsen ton sun alkavien vaihdev,,,, eiku, ei siis mitään.Moe Szyslak sanoi:Älä, killisilmä, selitä. :thumbfh:
Kyllä mäkin ARVASIN missä kohtaa se toinen talo oli, mutta ei tästä faijan paskasesta, pienestä näytöstä mitään näy. :nope:Micael sanoi:mä tulkitsen ton sun alkavien vaihdev,,,, eiku, ei siis mitään.
No mulla on 19 tuumainen eikä edes paskainen , mutta silti joutu kattoon aika tarkkaan. Tosin mulla on säädöt aika tummalla, mikä tietty vaikeuttaa.Moe Szyslak sanoi:Kyllä mäkin ARVASIN missä kohtaa se toinen talo oli, mutta ei tästä faijan paskasesta, pienestä näytöstä mitään näy. :nope:
OoPee sanoi:No mulla on 19 tuumainen eikä edes paskainen
Merkki mielikuvituksen lennosta.AJ sanoi:
Micael sanoi:Merkki mielikuvituksen lennosta.
AJ sanoi:
No, mitäs sitä sitten selittelet.AJ sanoi:OoPeen mielikuvituksestahan tässä siis oli kyse.
Micael sanoi:No, mitäs sitä sitten selittelet.
Niin ja huumorintajuton! :thumbdownAJ sanoi:No kun mä olen niin mielikuvitukseton tyyppi.
Kerro jotain, mitä kaikki ei vielä tiedä.OoPee sanoi:Niin ja huumorintajuton! :thumbdown
Itävallan korkein vuori Großglockner on korkeudeltaan 3798 metriä :frank:AJ sanoi:Kerro jotain, mitä kaikki ei vielä tiedä.
Kerro jotain, mitä kaikki ei vielä tiedä.OoPee sanoi:Itävallan korkein vuori Großglockner on korkeudeltaan 3798 metriä :frank:
Kuukleta kuule itte vaanAJ sanoi:Kerro jotain, mitä kaikki ei vielä tiedä.
Wow! Tota en tiennyt! :eek!:OoPee sanoi:Kuukleta kuule itte vaan