Luulotauti

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Niinhän noissa tapauksissa muut joutuukin ne tekemään. Lisäksi itse määrittelee mistä saa valittaa ja puhua. Ja itse valittaa just samoista asioista, mistä muita käskee vaikenemaan.
Musta tuntuu että sä kuvailit vaan tavallisen dorkan, joka luulee pääsevänsä em. seikoista huomaamatta.

Muistaakseni narsisteista on puhuttu, että ovat yleensä sosialisesti älykkäitä ja monesti erittäin pidettyjä hahmoja esimerkiksi työpaikallaan. Ei tämä tietysti tarkoita sitä, että kaikki ns. älykkäät tai pidetyt hahmot työyhteisössä olisivat narsisteja.

Todennäköisesti narsistiin myös törmää herkemmin joissain johtotehtävissä kuin ruohonjuuritasolla, juuri mm. tuohon sosiaaliseen älykkyyteen perustuen.

Todennäköisesti en narsistia tunnistaisi, jos sellaiseen törmäisin.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Onko tavalliselle dorkalle mitään lääketieteellistä termiä?

Mangelo

Well-known member
Vai onko se narsismia että kokee useasti päivässä tarpeelliseksi kertoa mitä hyödyllistä ja ansiokasta on juuri tehnyt ja mitä joku muu on jättänyt tekemättä koska on huonompi ihminen?
Tässä juuri mussutan banaania nyt ja kohta lähden heiluttamaan jalkoja. Olen hyvä ihminen, saa ihailla.

Mangelo

Well-known member
Kunhan tuli tässä mieleen, että jos lukee lääkärikirjoja ja netin syövereitä, niin sitähän sairastaa kaikkia mahdollisia tauteja.

Itselläni on tällä hetkellä ainakin hypertyreoosi, aiemmin syöpä.

*nauraa jo etukäteen nollatoikilleen*
Tämä on ihan ok, kunhan et ala lukemaan jonkun toisen kirjoittamia vaivoja ja huomaa että se kertoo itsestäsi.

markoj

Custom User
Luulen aloittaneeni kuntosalilla käynnit kesätauon jälkeen. Ei tullu kovinkaan kipeeksi.