Nicole
Well-known member
Nyt putosin kärryiltä, pistätkö minua 6-0 tässäTismalleen! Katso vaikka tuota Paavin myssyä! Hämmästyttävä yhdennäköisyys!
Nyt putosin kärryiltä, pistätkö minua 6-0 tässäTismalleen! Katso vaikka tuota Paavin myssyä! Hämmästyttävä yhdennäköisyys!
Pari sivua aiemmin tilasin 16 kpl tuollaisia pope-pannumyssyjä, auttavat kuulemma "pahassa" paikassa kun täräyttää sellaisen häiriökäyttäytyjän yläkroppaanNyt putosin kärryiltä, pistätkö minua 6-0 tässä
Aaah... Kiitos kun selvensitPari sivua aiemmin tilasin 16 kpl tuollaisia pope-pannumyssyjä, auttavat kuulemma "pahassa" paikassa kun täräyttää sellaisen häiriökäyttäytyjän yläkroppaan
Olisko nyt sentään vaan 1-0 tällä kertaa, kun et ehkä seurannut toikkia alusta saakka
Luin kyllä edellisen ja tämän. Nyt kun oon taas takaisin foorumilla niin haluan sanoa tsemppitoivotuksen sinne Pirkkalan suuntaanVielä pari pientä episodia:
Ei tässä mitään paavinhattuja tarvita, mutta kotikasvatukseni periaatteiden mukaisesti vastasin. Eikä tainut toikin alustus ihan kaikkea kattaakaan tai en itse miettinyt ihan kaikilta kanteilta vastausta.En ole lyönyt, enkä lyö.
Sillon on kieltämättä viimeistään oikea hetki pistää naarakselle kulmat mustaksi kun pullon henki on vienyt pullon hengen katkaisuhoitoon.En, jos ei ole henki katkolla.
MUTTA ENHÄN MÄ SITÄ TARK... ööh, joo, näin on.Sillon on kieltämättä viimeistään oikea hetki pistää naarakselle kulmat mustaksi kun pullon henki on vienyt pullon hengen katkaisuhoitoon.
Hitlerkortti se olisi vielä voinut pelastaa tästäkin suosta. Minutkin.MUTTA ENHÄN MÄ SITÄ TARK... ööh, joo, näin on.