Lyötkö naista?

Oletko lyönyt naista?

• Olen, useasti

Äänet: 8 9,0%
  • Olen, mutta vain kerran

Äänet: 5 5,6%
  • On käynyt mielessä, mutta hillitsin itseni

Äänet: 20 22,5%
  • En koskaan!

Äänet: 46 51,7%
  • Olen nainen

Äänet: 10 11,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    89

Örfil

Guest
Nyt putosin kärryiltä, pistätkö minua 6-0 tässä :eek:
Pari sivua aiemmin tilasin 16 kpl tuollaisia pope-pannumyssyjä, auttavat kuulemma "pahassa" paikassa kun täräyttää sellaisen häiriökäyttäytyjän yläkroppaan ;)

Olisko nyt sentään vaan 1-0 tällä kertaa, kun et ehkä seurannut toikkia alusta saakka :)

Nicole

Well-known member
Pari sivua aiemmin tilasin 16 kpl tuollaisia pope-pannumyssyjä, auttavat kuulemma "pahassa" paikassa kun täräyttää sellaisen häiriökäyttäytyjän yläkroppaan ;)

Olisko nyt sentään vaan 1-0 tällä kertaa, kun et ehkä seurannut toikkia alusta saakka :)
Aaah... Kiitos kun selvensit ;)

Kyllä seurasin toikkia alusta saakka mutten tiennyt pilailetko vai viittaatko pannumyssyihin :confused:

Nyt voin mennä nukkumaan pohtimatta tätä asiaa, joten hyvää yötä ja kauniita unia kaikille :)

Örfil

Guest
Minähän pääasiassa vain pilailen, mutta hyvää yötä silti! :D

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hyvä ketju.
Jussilla on ollu tuota koulua kerrakseen.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen:
En ole. Toivottavasti ei koskaan tarvitsekaan.
Puheella on selvitty.
Vaimo muistaa sanoa toisinaan, että nyt on outo asetelma, koska oli dominoiva osapuoli edellisessä suhteessaan ja mun kanssa ei pärjää alkuunkaan kun aletaan selvittelemään asioita.
Eipä siis ole tarvinnut asetella naisia kohti muuta kuin sopivia sanoja. Eikä niitäkään juuri koskaan voimalla.

Äijäpuolella verbaaliakrobatia on toiminut joskus nuoruudessa paljon huonommin, ja on pitänyt jonkun kerran osoittaa kädellä ennen kuin on saatu asiat selviksi.

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
En ole lyönyt, enkä lyö.
Ei tässä mitään paavinhattuja tarvita, mutta kotikasvatukseni periaatteiden mukaisesti vastasin. Eikä tainut toikin alustus ihan kaikkea kattaakaan tai en itse miettinyt ihan kaikilta kanteilta vastausta. ;)

Jos joku sattuisi päälle käymään (oli sitten mies/nainen, nuori/vanha), niin toki puolustaudun parhaaksi katsomallani "sopivasti mitoitulla tavalla". Se lyöminen ei välttämättä ole siis oikea tai ainoa puolustuskeino.

Jussilla on kyllä ollut/on aika paha tilanne. Tsemiä!

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En ole lyönyt, enkä kyllä tulekkaan lyömään se paha tapa.

DW

2009-2016
Ei ole tullut lyötyä. Ja häpeällistähän se olisi mennä lyömään. Entäs jos ei ensimmäisestä lyönnistä putoakaan? Tulee turpiin vaan itsellle:thumbfh:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Täää nousi jostain tyhjyydestä. En ole lyönyt, enkä lyö vaikka olis syytäkin...olenhan nössö.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eva Wahlströmin kanssa vois ottaa erää, mutta tuskin siinä lyömään pääsisi.:thumbfh:

Sue_me

Well-known member
Jos on ihan pakko, voisin ehkä. Kynnys on aika korkea, kuten lyömiseen ylipäätäänkin.

Ja ei, en ole koskaan (tähän mennessä) lyönyt naista.