Lyötkö miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otto Hokkanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oletko lyönyt miestä

• Olen, useasti

Äänet: 12 29,3%
  • Olen, mutta vain kerran

Äänet: 6 14,6%
  • On käynyt mielessä, mutta hillitsin itseni

Äänet: 11 26,8%
  • En koskaan!

Äänet: 12 29,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    41
olihan tos lyötkö naista -pollissakin kohta "olen nainen."

gay-test.jpg

Noista naisista ei muuten ole ykskään oikein naitavan näköinen edes. Ei kyllä toi takana heiluva neekerikään jonka huomasin ensimmäisenä, koska noi akat on aika blaaaahhh...:frank:

Vastasin jotta vain kerran..oikeasti 2 kertaa, mutta se kuulostaa enemmän kerralta kuin usealta. En kertaakaan ole aloittanut tappelua, ja vain pari kertaa alkanut mätkiä takaisin..useammin mieluummin lähden häntä koipien välissä karkuun.

olihan tos lyötkö naista -pollissakin kohta "olen nainen."
Niin oli. Mutta koska en tajunnut alkuunkaan miksi, jätin sen tästä pois.
Noista naisista ei muuten ole ykskään oikein naitavan näköinen edes. Ei kyllä toi takana heiluva neekerikään jonka huomasin ensimmäisenä, koska noi akat on aika blaaaahhh...:frank:
Niin no. Itse taisin tajuta jätkän ensimmäisenä, koska silmä lipsahti viereisestä naamasta nänniin ja oletin jutun jujun olevan siinä, että joltain näkyy jotain tahattomasti. Sen verran tylsän näköisiä tyttöjä tosiaan ovat, että vesittävät vitsin. Tarpeeksi komiat tissit ku lyödään näyttöön, niin jää kyllä multa maailmanloppukin huomaamatta.

Vastasin en koskaan, mutta sitten tuli mieleen se yks yläasteen kähinä, jossa yks rinnakkaisluokan kundi kävi päälle ja itsepuolustukseksi löin, en kyllä edes muista osuinko kasvoihin. Jokatapauksessa tappelu loppu siihen :frank:

Vastasin en koskaan, mutta sitten tuli mieleen se yks yläasteen kähinä, jossa yks rinnakkaisluokan kundi kävi päälle ja itsepuolustukseksi löin, en kyllä edes muista osuinko kasvoihin. Jokatapauksessa tappelu loppu siihen :frank:
Retso :)

En ole lyönyt, mutta puraisun tunnustan. Sitäkään ei päin näköä.

En ole lyönyt, mutta puraisun tunnustan. Sitäkään ei päin näköä.
Pienenä olen kuulemma purrut jonkin tappelun tuoksinassa veljeäni aika kovaakin. Sitten pari vuotta oli tossa sellanen kausi, että tahdoin aivan hirveästi näykkiä miehiä...