Maailman nopein kansa-simulaatiopeli

• Viestiketjun aloittaja 27
  • Aloituspäivämäärä

Welder

Well-known member
Itse odottelin että kauteen osallistuminen vaatii lisenssin. Tuosta koko hommasta lähtee hauskuus jos koko ajan ajetaan samalla radalla ja autolla..
Vaihtelin s-postia tuotannon porukoiden kanssa ja kertoivat, että suunnitelmissa on myö kilpailuja ja sarjoja näille S1 ja S2 lisensseille. Tämänhetken toteutus on kyllä sitä luokkaa, että saas nähdä saavatko muita rinnakkaisia systeemiä pystyyn ollenkaan...:rolleyes:

Tonpe

Well-known member
Vaihtelin s-postia tuotannon porukoiden kanssa ja kertoivat, että suunnitelmissa on myö kilpailuja ja sarjoja näille S1 ja S2 lisensseille. Tämänhetken toteutus on kyllä sitä luokkaa, että saas nähdä saavatko muita rinnakkaisia systeemiä pystyyn ollenkaan...:rolleyes:
itekkin ollu heihin yhteydessä ekan kerran haukuin pystyyn ja tokalla kerralla ehdotin että laskette sen osallistuja määrän siihen 128 ja karsinasta pääsee kisaan 128 nopeinta ja hitaammat tippuu pois kisasta.

rookeri

Well-known member
saas nähdä miten tossa klo15 kisassa käy.. montako pääsee loggaa jne. tosin viimeinen peli keskeytettiin ennen semifinaaleja?

Hapeza

Member
Olipahan taas.
15 minuuttia ennen karsinta-ajan loppumista aloin koittamaan ajamaan pääsyä. Eipä päästäny mua, ja kun olin luovuttamassa niin sillonhan se peli-ikkuna lävähtää esiin. Aikaa oli jäljellä vähän yli 2 minuuttia. En olis ehtiny ajaa loppuun, mutta se kello jumitti kahden sekunnin kohdalla ja tuli, että läpäsin karsissan. Ja nythän sitten kisan kohalla lukee, että et liittynyt tarpeeksi aikasin. :rolleyes:

rookeri

Well-known member
Noin käy tosi monesti että kisaan lähtiessä aika-ajoa on alle 2min, joskus myös allle 1min niin eihän siinä mitää ehdi ajaa.

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Nyt näyttää olevan sen verran pelaajia MNK:ssa, että pitää vaan rukoilla, että pääsee osallistumaan MNK-sarjaan:alppu:

Tonpe

Well-known member
Nyt näyttää olevan sen verran pelaajia MNK:ssa, että pitää vaan rukoilla, että pääsee osallistumaan MNK-sarjaan:alppu:
mitä meinaat tolla? rukoile ny vaa kiltisti että kaverit saa hommat pelaan että joku edes pääsee ajaa sillo ens maanantaina kello 18.00

Welder

Well-known member
itekkin ollu heihin yhteydessä ekan kerran haukuin pystyyn ja tokalla kerralla ehdotin että laskette sen osallistuja määrän siihen 128 ja karsinasta pääsee kisaan 128 nopeinta ja hitaammat tippuu pois kisasta.
Itsekkin tuon tapaisia ehdotin. Myös sitä, että kisat jaetaan vähintää 2-3 ryhmään harjoitusaikojen perusteella. Nämä kaikki ryhmät sitten ajavat omat ajonsa ja saavat pisteitä sen mukaan, missä "luokassa" ovat. Näin vältettäisiin sitä kirjautumisruuhkaa kun järjestelmän pitää käsitellä satoja (tai tuhansia) kuskeja ja jakaa heitä eri servereille... Mikäli olisi vaikka 4 128:n "luokkaa" voisi homma olla paljon helpompaa. Tosin harjoituksiin kirjautumisongelmaa se ei poista, mutta siellähän on Dodreamsin "monipeliammattilaiset" hommissa...:eek:

Samurai33

New member
Mulla ois tällänen ongelma tossa Maailman Nopein Kansa pelissä että kun yritän liittyä karsinta ajoon niin painan käynnistä ja sitten lataa lataa ja sitten valmis ja LFS hyppää että käyttäjänimeä ei löydetty:frown::jaska: ja joskus se tilttaa kun kirjautuu sissään Maailman Nopein Kansaan:dunno:

Welder

Well-known member
Ovat näemmä muuttaneet hiukan systeemiä. Lisäisivät nyt kuitenkin sen, että enemmänkin porukkaa pääsee kisaamaan. Vaikka sitten niillä "luokilla".

Karsinnan tilanne

* Tila: Aika-ajo suoritettu onnistuneesti
* Karsinta alkaa tiistai 24.03. klo 15:30
* Paras kierrosaikasi tässä karsinnassa on 01:15,960
* Tämänhetkinen karsintaraja: 01:19,530
* Aikaa jäljellä: 0 h 41 m (tiistai 24.03. klo 17:55 saakka)

Viimeksi muokattu:

rookeri

Well-known member
Ovat näemmä muuttaneet hiukan systeemiä. Lisäisivät nyt kuitenkin sen, että enemmänkin porukkaa pääsee kisaamaan. Vaikka sitten niillä "luokilla".

Karsinnan tilanne

* Tila: Aika-ajo suoritettu onnistuneesti
* Karsinta alkaa tiistai 24.03. klo 15:30
* Paras kierrosaikasi tässä karsinnassa on 01:15,960
* Tämänhetkinen karsintaraja: 01:19,530
* Aikaa jäljellä: 0 h 41 m (tiistai 24.03. klo 17:55 saakka)
Ei paljoo auta jos et pääse itse kisaan kun serveri tökkii. Olkoon vaikka 2000 pelaajalla aika karsintaan jos vaan kourallinen pääsee ajaa.. nimimerk. yksi lähtö pariajona.

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Ajattelin jos nyt yrittäisi osallistua tuohon klo 18:00:n kisaan. Mutta kun osallistun karsintaan, ''Yhteys palvelimeen katkesi'':jaska:

EDIT: Pääsin pelaamaan. Nyt pitää taas ajeleskella kierroksia, että pääsee samalle tasolle kuin BETA-jaksossa, että pärjää sitten MNK-sarjassa (jos sellaisiin nyt pääsee)

Viimeksi muokattu:

Welder

Well-known member
Ei paljoo auta jos et pääse itse kisaan kun serveri tökkii. Olkoon vaikka 2000 pelaajalla aika karsintaan jos vaan kourallinen pääsee ajaa.. nimimerk. yksi lähtö pariajona.
Tuo raja muuttuu kokoajan. Nyt se on1:18:51
Tiedä sitten miten meinaavat hoitaa sen valitus tulvan, kun ensin joku saa pelissä ilmoituksen "Onnittelut! Läpäisit karsinnan onnistuneesti" ja myöhemmin tippuu, kun aika ei sitten lopussa enää riittänytkään. Kuusessa ovat edelleen Dodreamsin pojat...

Welder

Well-known member
Tuo raja muuttuu kokoajan. Nyt se on1:18:51
Tiedä sitten miten meinaavat hoitaa sen valitus tulvan, kun ensin joku saa pelissä ilmoituksen "Onnittelut! Läpäisit karsinnan onnistuneesti" ja myöhemmin tippuu, kun aika ei sitten lopussa enää riittänytkään. Kuusessa ovat edelleen Dodreamsin pojat...
Taidankin ensikisassa koittaa miten toi toimii käytännössä. Tuleeko ilmo s-postiin vai miten hoituu... ;)

Ovat he kyllä oikeaan suuntaan menossa, mutta toivotaan, että aika ei lopu kesken! Jos on 8000 käyttäjää niin kyllä kisaan pitää saada enemmän kuin 128. Ne LUOKAT peliin.

thejooseppi

Member
Dodreamsin pojat on alan ammattilaisia...:jaska: nyt ei sit jääny karsinnan aika ylös ollenka...:alppu:

Temelord

Well-known member
Sijainti
Oulu
Minulla sinänsä kävi hyvin ku karsinta-aika on ainaki otettu ylös mutta nyt oon viimeset 8 minuuttia ootellu tässä "kisan alkua"....
Saa nähä mitä tästä tulee nimittäin jo karsinta-serverillä oli aika mukavia lagipiikkejä:jaska:

rookeri

Well-known member
Ei toi kisa ole vielä edes alkanu. Vieläkin lukee sekä pelis että sivulla että karsina-aika vaaditaan. Ajan se mulle näyttää että oon jatkos mutta seuraavaks lukee että "odota kilpailun alkua"