Maailman nopein kansa-simulaatiopeli

• Viestiketjun aloittaja 27
  • Aloituspäivämäärä

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Voi jumalauta, että pitää olla vaikeaa!:jaska:
Kilpailun ensimmäisellä kierroksella johdin kisaa, ja kilpailu peruutettu :jaska:

Tyypillistä tuuria

Fin-Hande

Member
voi vee tätä maikkarin servua aika-ajo meni ihan ok mut kisaa kesti puolikierrosta kun kisa loppu.

Mangelo

Well-known member
Onks jollain sivulla jotain tuloksia tai ketkä on menossa jatkoon? Jos itse haluan pärjätä tässä kilpailussa, onko kuinka kiire ruveta ajamaan?

Poistettu jäsen 5082

Guest
Voi jumalauta, että pitää olla vaikeaa!:jaska:
Kilpailun ensimmäisellä kierroksella johdin kisaa, ja kilpailu peruutettu :jaska:

Tyypillistä tuuria
joo itsekin olin jo reilussa johdossa ekassa kisassani :frown:

ilmeisesti koko 3 karsinta poistettiin ja tuo nelonen tuli tilalle, tulipa ajettua nyt siellä karsinta ja odotellaan kisaa.. :rolleyes:

Welder

Well-known member
Onks jollain sivulla jotain tuloksia tai ketkä on menossa jatkoon? Jos itse haluan pärjätä tässä kilpailussa, onko kuinka kiire ruveta ajamaan?
Tarkoitatko erästä jatkoon? Sen näkee aina ko. erän sivulta. Jos taas tarkoitit MNK-sarjaa niin se ei ole vielä edes alkanut. :)

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Taitaa meikän ''kultaiset ajat'' olla lopussa MNK:ssa:frown:

Ennen sitä tykitettiin joka kerta finaaliin. Mutta tänäänkin, semifinaalissa ajettiin ulos:frown:

Mutta Round 1:sessä oli nimimerkin kanssa Jurssi kovaa vääntöä. Kolmen kierroksen taistelu, joka johti maalisuoralla Hackisen voittoon 7 sadasosan erolla:D

Temelord

Well-known member
Sijainti
Oulu
Jaa kusi näköjää mun kohalla tuo Round 1... Ei alkanu kisa ollenkaa vaa aika-ajojen jälkeen tuli vaa aika siihe yläreunaa että kisaus aikaa 5 min jälellä no siitä muka kuitenki pääs kaks jatkoo en kyllä tiiä millä perusteella nämä kaks valittiin :mad_old: :jaska:
Vielä ku aika-ajojen perusteella olin selvästi nopein koko porukasta! :jaska:

Welder

Well-known member
Taktikointia

Voisivat lätkäistä noihin karsinta-aikoihin (webbi sivullaan) myös sen millä sijalla olet sillä hetkellä. Mutta kun eivät vaan suostu sitä laittamaan. Sen avulla voisi (ainakin yrittää) hieman taktikoida. Nythän noihin eriin jaetaan karsintaerien perusteella porukka niin, että nopein on "vasemmassa" erässä. Seuraava viereisessä jne. alla olevan järjestyksen mukaan:

1 2 3 ... 64
65 66 67 ... 128
129 130 131 ... 192
193 194 195 ... 256
257 258 259 ... 320
321 322 323 ... 384
385 386 387 ... 448
449 450 451 ... 512

Nyt jos näkisi, että olet vaikka paikalla 129 voisit vähän kiristää, mutta et paljoa niin pääsisit erään, jonka nopein oli karsinnoissa 64:s sen sijaan, että saisit karsintojen nopeimman vastaasi. Jos taas olet 64 nopeimman joukossa, niin ei ole mitään syytä kiristää enää.

Tällä kaavalla mennään 512 kisoissa, mutta samalla periaatteella nuo 128 paikatkin jaetaan.

Welder

Well-known member
Taitaa meikän ''kultaiset ajat'' olla lopussa MNK:ssa:frown:
Ennen sitä tykitettiin joka kerta finaaliin. Mutta tänäänkin, semifinaalissa ajettiin ulos:frown:
Näyttää siltä, että alkaa veteraanit heräillä koloistaan. :) Tuonkin skaban voitti "ppm" joka on LFS:sää vääntänyt 6 vuotta. Toisena "eem" joka nakuttelee 12 aikoja sujuvasti. Ompa näkynyt radalla "JMH:kin" jolla tiettävästi on tuon BW:n FPM Suomen ennätys (1:12.400) hallussaan.

thl

New member
Ne joilla valittaa, että verkkosalasana väärä, niin tehkää uusi tunnus lfs sivuille (http://www.lfs.net/), ja sen jälkeen uusi tunnus mnk sivulle linkittäen juuri tekemänne lfs tunnuksenne siihen.
Minulla ainakin toimi.

Tonpe

Well-known member
Näyttää siltä, että alkaa veteraanit heräillä koloistaan. :) Tuonkin skaban voitti "ppm" joka on LFS:sää vääntänyt 6 vuotta. Toisena "eem" joka nakuttelee 12 aikoja sujuvasti. Ompa näkynyt radalla "JMH:kin" jolla tiettävästi on tuon BW:n FPM Suomen ennätys (1:12.400) hallussaan.
huppis ainaki ajanu jopa alle maailmanennätyksen mutta hyviin tuuliin

Mangelo

Well-known member
1:17.....

En tykkää ajaa leveää rataa mopoautolla.

miksu

Well-known member
Sijainti
Väkivaltakunta
Ei auttanut ainakaan mulla.
"Sinun täytyy antaa verkkosalasana" kun yrittää avata lukitusta. Mikä ihmeen verkkosalasana?? Kun tuossa on vain tuo game password ja se on se mikä pitääkin olla.... ärsyttävää.
se on se oma salasana. kävin itse vielä vaihtamassa salasanan varmuuden vuoksi ja sen jälkeen tein niinkun oli ohjeet, ja alkoi pelittämään! Nyt kun vielä oppisi ajamaan :thumbfh: