Maailman nopein kansa-simulaatiopeli

• Viestiketjun aloittaja 27
  • Aloituspäivämäärä

Beza

Well-known member
Voi helvetti kun en tätä maikkarin vääntämää launcheria saa toimimaan tossa :jaska: Lähettelin tukeenkin viestiä, mutta eivät osanneet auttaa vittuakaan :nope: Onko tossa launcherissa jotain erikoista, vai olisko mulla mahdollisuutta joinia peleihin ihan suoraan LFS:än kautta?

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Voi helvetti kun en tätä maikkarin vääntämää launcheria saa toimimaan tossa :jaska: Lähettelin tukeenkin viestiä, mutta eivät osanneet auttaa vittuakaan :nope: Onko tossa launcherissa jotain erikoista, vai olisko mulla mahdollisuutta joinia peleihin ihan suoraan LFS:än kautta?
Tuskin, veikkaan et toi käyttää ihan eri serveriä ku LFS, vaikka on täysin sama peli... :doubtful: Se mikään tanan "Maailman nopein kansa" ole ku se on tanan Live For Speed!

niko2000

Moi...
Ne käyttää ihan samoja servereitä, ne on vaan piilotettu listasta. Jonkun nimi taisi olla esn010 ja salasana aapeli :D.

Viimeksi muokattu:

Crosby-92

Well-known member
Joo rekisteröidyin nimimerkki on Qosiris. Ihan hiirellä ja näppiksellä pelailen että turpakäräjät on odotettavissa.

Fool

Well-known member
Mitäs rataa tuossa ajetaan, blackwood? Tuli aikoinaan väännettyä tuota demoa ihan kunnolla, millasia kierrosaikoja olette saaneet?

azly

Well-known member
No hitto sentään, en vaan osaa..
Mites tästä eteenpäin?
sieltä nettisivuilta näkee aina kunkin serverin tilan, että onko auki vai ei. yleensä on näyttänyt että niillä on yksi serveri kerrallaan päällä, siksi esim. et voi ajaa karsintaa, kun toisessa kisassa on jo skabat käynnissä.

azly

Well-known member
Mitäs rataa tuossa ajetaan, blackwood? Tuli aikoinaan väännettyä tuota demoa ihan kunnolla, millasia kierrosaikoja olette saaneet?
blackwoodia joo. siellä kovimmat vetää 1.13-alkusia aikoja, mitä mä oon nähny. ite jurnutan siinä 1.16,50 huonommalla puolella :)

Makkonen

Guest
sieltä nettisivuilta näkee aina kunkin serverin tilan, että onko auki vai ei. yleensä on näyttänyt että niillä on yksi serveri kerrallaan päällä, siksi esim. et voi ajaa karsintaa, kun toisessa kisassa on jo skabat käynnissä.
Ok. Eli pitää odotaa että pääse ajamaan(?). Ei maksa vaivaa.

Fool

Well-known member
Kyllä itse kun kävin testaamassa niin pääsin heti ajelemaan noihin karsintoihin. Jos Maikkarin servut on syystä tai toisesta kiinni, niin menkää sinne pelin kansioon ja käynnistäkää normaali LFS. Siinä voitte treenata joko offlinessa tai muilla yleisillä servuilla joita löytyy kymmenittäin.

Uskomatonta kyllä miten menettänyt otteen tähän peliin. Oma paras aikani on jotain 1:12.6x josta ei kyllä tarvitse edes haaveilla, kun joutuu ihan hampaat irvessä vääntämään, että pääsee edes 1:14 alle. Ehkä se tästä pienellä treenillä paranisi.

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Mulla toimi niin, että ensin menin nettisivulle, jossa sitten luki kyseisestä seissiosta ''aja karsinta-ajo''. Klikkasin siitä ja sitten lyötiin peli käyntiin ja se alkoi etsiä servereitä ja meni automaattisesti peliin.

Jos peli ei mene automaattisesti, pitää valita tietty serveri, ja siinä pitäis olla valmiina joku semmone esn010 ja salasanakin oli valmiina.

Niin itse pääsin pelaamaan. Toivottavasti auttaa jotenkin

Nakkimies

Banned
Eilen ajoin iltapäivän ja illan kilpailut, ja tipuin molemmissa heti neljännesfinaalissa. Jäin kolmanneksi.

Kierrosajoissa jään jostakin syystä muille yli 10 sekuntia.

mazeur

Well-known member
Mites tuon auton saa liikkeelle? Ite ajelen Logitech driving force gt ratilla. Ratti kyllä kääntyy, polkimet ja napit toimii, mutta auto ei vain lähde liikkeelle. :mad:

Vaihteet on automaattiset ja ykkösen olen laittanut päälle, mutta auto vain pysyy paikallaan vaikka kierrokset kyllä nousee ja mittari näyttää yli 100km/h.

Käsijarrukaan ei ole päällä. :eek:

edit: Maavara oli nollassa joten renkaat pyöri ilmassa tyhjää.

Viimeksi muokattu:

Leo

User
Sijainti
Okei, nyt olen minäkin liittynyt kilpaan. Tuossa hieman harjoittelin ja paras aika oli 1.16.40, mahtaako tuolla pärjätä? Kokemusta on lähinnä GTR2:sesta.

Kuljettajan nimi Leo Forumen:D, ja auto on vihreä/musta.

Sijainti
Kerava
Minut löytää samalla nickillä kuin olen täälläkin jos välttämättä haluaa :D

Sijainti
Kerava
Voitin kisan mutta toiseksi tullut pääsi jatkoon ja itse en. Aivan ihanaa.

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Voitin kisan mutta toiseksi tullut pääsi jatkoon ja itse en. Aivan ihanaa.
Outo juttu...:doubtful:

Mutta itellä kävi hyvin. Finaaliin, ja siellä neljäs. Pääsin TOP-listoille:thumbup:

Sun ei kyllä tätä peliä enää kannata pelata jos suoralla pitää minut lykätä jorpakkoon, kun olen tulossa ohi...
Joo sori siitä. Meni vähän liikaa Schumacherin puolelle