sama...Tuli ehkä pohjanoteeraus maikkarilta kun käynnisti pelin niin se ilmoitti että on väärä salasana, vaikka tuo sama on aina ollut.. Enkä mistään mitään muutakaan salasanaa löytänyt..
Itsekin yritin kikkailla sen salasanan kanssa mutta eipä toiminut.joo ite kummastelin kanssa että väärä salsana sit vaihoin sen samaan nii toimi ajoin semifinaalin yksinään aika-ajoissa uus ennätys 1,16,880 ja finaalissa voitto. Ja pelailen siis nimellä FL4SH-
Montakos tyyppiä oli finaalissa? Itsekkin kokeilin taas tätä, mutta samaa väärää salasanaa herjasi minullekkin. Tuntuu doddreams vai mikä tätä systeemiä maikkarillekkin rakentaa haukanneen turhan ison palan :/joo ite kummastelin kanssa että väärä salsana sit vaihoin sen samaan nii toimi ajoin semifinaalin yksinään aika-ajoissa uus ennätys 1,16,880 ja finaalissa voitto. Ja pelailen siis nimellä FL4SH-
minä+3 muutaMontakos tyyppiä oli finaalissa? Itsekkin kokeilin taas tätä, mutta samaa väärää salasanaa herjasi minullekkin. Tuntuu doddreams vai mikä tätä systeemiä maikkarillekkin rakentaa haukanneen turhan ison palan :/
Ajelen Huppis nimellä, vanha accountti täällä näköjään vanhentunut, tai sitten en vaan muista salasanaa
Kilpailukartan mukaan meidän serveri sitten jysähti, koska oman neljännesfinaaliryhmän jäsenistä kellekään ei merkitty aikaa. DamnOlin menossa klo 19 kisaan. Karsinta loppui ja sen jälkeen softa meni juntturaan. Ilmoittaa, että rata aukesi ja voit käynnistää pelin ja blaa blaa blaa, mutta itse käynnistä nappi on harmaana. Onkos muilla samoja ongelmia ?
Itse olin finaalin viides:tongue:Torstain ensimmäinen kisa päästiin ajaan ilman maikkarin lisävivahteita eli hyvä kisa neljännesfinaalista jatkoon ja semifinaalin viides.