Maailman nopein kansa-simulaatiopeli

• Viestiketjun aloittaja 27
  • Aloituspäivämäärä

Tonpe

Well-known member
Tullu ny pari kertaa tota testailtua ja aikamoista pelleilyä hiiren kanssa nii kertokaapas ny minkälainen ratti sitä kannattas hommata?

Fool

Well-known member
Eiköhän se G25 ole paras ja kallein (tjuu, onhan niitä sitten kaiken maailman erikoisratteja, mutta unohdetaan ne nyt). Halvemmillakin pärjää esim. Logitechin Momo on myös ihan hyvä, itselläni sellainen. Se ratti tosin ei välttämättä paranna sitä ajosuoritusta yhtään :p.

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Sijainti
Tampere
Menee kyllä hermo tuolla kun porukka kiilaa ihan törkeesti radalta.. Äsken "KeimoneN" kiilas suoraan viereltä nurmelle ihan huolettaa..

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Kokeilin nyt tätä klo 19.00 MNK-kisaa, ja meni kokonaan jumiin. Sitten kun sain sen toimimaan, nähtävästi ''ajoni oli päättynyt'':jaska:
Ja tässä yritetään pitää paikkaa TOP-listalla!:jaska:

sokke

Member
Kolmatta kertaa yritän päästä ajeleen, ja kolmatta kertaa lyö koko palvelun jumiin... ainakin tähän osoitteeseen.

Noh, toivottavasti saavat hommat pelaamaan ennen kuin "kausi" alkaa.

Vähän huono kun ei voi laittaa palautetta suoraan mnk-nettisivuilta. Paljon suurempi kynnys lähteä kirjoittelemaan oikein sähköpostia. Luulisi, että ylläpitäjillekin olisi iloa palautteesta. (Toki suurin osa olisi kuraa, mutta voisi jokunen prosentti olla asiallista ja rakentavaa.)

Fool

Well-known member
Itsehän olen syystä tai toisesta bannittu noilta servuilta ;).

Tonpe

Well-known member
reenattua on tullu paljon ja pari kisaakin ehtiny ajaa, mutta kierrosajoissa ei olla vielä 1.17 alitettu elikkäs minkäslaisia kierroksia porukat täälä hiiren kanssa ajelee?

Timmyh

Sijainti
Tampere
Tuli ehkä pohjanoteeraus maikkarilta kun käynnisti pelin niin se ilmoitti että on väärä salasana, vaikka tuo sama on aina ollut.. Enkä mistään mitään muutakaan salasanaa löytänyt..

Tonpe

Well-known member
joo ite kummastelin kanssa että väärä salsana sit vaihoin sen samaan nii toimi ajoin semifinaalin yksinään aika-ajoissa uus ennätys 1,16,880 ja finaalissa voitto. Ja pelailen siis nimellä FL4SH-

Viimeksi muokattu:

Timmyh

Sijainti
Tampere
joo ite kummastelin kanssa että väärä salsana sit vaihoin sen samaan nii toimi ajoin semifinaalin yksinään aika-ajoissa uus ennätys 1,16,880 ja finaalissa voitto. Ja pelailen siis nimellä FL4SH-
Itsekin yritin kikkailla sen salasanan kanssa mutta eipä toiminut.

Ammon

Member
Montakos tyyppiä oli finaalissa? Itsekkin kokeilin taas tätä, mutta samaa väärää salasanaa herjasi minullekkin. Tuntuu doddreams vai mikä tätä systeemiä maikkarillekkin rakentaa haukanneen turhan ison palan :/

Ajelen Huppis nimellä, vanha accountti täällä näköjään vanhentunut, tai sitten en vaan muista salasanaa :p

Tonpe

Well-known member
Montakos tyyppiä oli finaalissa? Itsekkin kokeilin taas tätä, mutta samaa väärää salasanaa herjasi minullekkin. Tuntuu doddreams vai mikä tätä systeemiä maikkarillekkin rakentaa haukanneen turhan ison palan :/

Ajelen Huppis nimellä, vanha accountti täällä näköjään vanhentunut, tai sitten en vaan muista salasanaa :p
minä+3 muuta

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Sijainti
In the deep end
Olin menossa klo 19 kisaan. Karsinta loppui ja sen jälkeen softa meni juntturaan. Ilmoittaa, että rata aukesi ja voit käynnistää pelin ja blaa blaa blaa, mutta itse käynnistä nappi on harmaana. Onkos muilla samoja ongelmia ?

henrizio

väärinkäyttäjä
Voitin neljännesfinaalini klo 19 kisassa. Vielä ei ole kisa jatkunut. :rolleyes:

Oli joku suht fiksu kaveri mukana kisassa joka pysäytti auton shikaaniin ja jätti siihen. Toisella kierroksella oli sen takia aikamoinen pile-up kartan mukaan, itse sain just väistettyä.

edit: Ei tainnut jatkua kisat kenelläkään kun ei näy semin/finaalin tuloksia.

Viimeksi muokattu:

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Sijainti
In the deep end
Olin menossa klo 19 kisaan. Karsinta loppui ja sen jälkeen softa meni juntturaan. Ilmoittaa, että rata aukesi ja voit käynnistää pelin ja blaa blaa blaa, mutta itse käynnistä nappi on harmaana. Onkos muilla samoja ongelmia ?
Kilpailukartan mukaan meidän serveri sitten jysähti, koska oman neljännesfinaaliryhmän jäsenistä kellekään ei merkitty aikaa. Damn :(

Tonpe

Well-known member
Torstain ensimmäinen kisa päästiin ajaan ilman maikkarin lisävivahteita eli hyvä kisa neljännesfinaalista jatkoon ja semifinaalin viides.

Leo

User
Sijainti
Hieno kamppailu PohjoisenPikeen kanssa semifinaalissa. Jollain ihmeen taidolla kaveri vältti alkukolarit ja ajoi minut kiinni. En viitsinyt kiilata ulos, joten ohi han se meni. Täytyy tästä mennä treenaamaan.