Maailman nopein kansa-simulaatiopeli

• Viestiketjun aloittaja 27
  • Aloituspäivämäärä

-fly-

Well-known member
joutuuko muut kikkailee ton launcherin kanssa? itellä se usein tekee sen ettei mene servulle vaan jää valikkoon ja silloin kun launcherin saa valitsee serveriä niin peli ei ponnahda päälle vaan lfs jää taustalle pyörii, silloin tosin saa servun muistiin ja taskmanageristä poiston jälkeen pääsee ite lfs käynnistämällä peliin ja oikealle servulle
aika-ajosta hukkaantuu noin 2-3minsaa ton takia

tekee saman xp32 ja w7x64 ja puhtailla mnk asennuksilla

selkokieli ei ole vahvimpia puoliani

Rambo-JorGen

Member
Sijainti
Kaarina
Olihan mulla täällä tili kun vähän jaksoi kaivella :D Ihan jees kisa oli vaikka kombo nyt ei ihan suosikkeihin kuulukaan, näin lievästi sanottuna. Aika-ajossa onnistuin munkittamaan itseni paalulle pari sekuntia ennen session loppua, ja kisakin meni varikkostoppiin asti ihan hienosti. Sähläsin kuitenkin varikkoslottiin vai mikä lie jarrutettaessa ja menetin muutaman sekunnin. Jouman pääsi tämän seuraksena kärkeen, olisi kyllä varmaan muutenkin mennyt lopussa ohi kun mies taisi olla ainoa jolla oli endu-setti käytössä ja siten parhaat renkaat loppukierroksilla.

Kaudesta tulee varmaan suht kovatasoinen kun nFinity tiimin Jonesy_:kin on näköjään löytänyt mnk- sivuston :D

henrizio

väärinkäyttäjä
joutuuko muut kikkailee ton launcherin kanssa? itellä se usein tekee sen ettei mene servulle vaan jää valikkoon
En ole varma onko sama ongelma, mutta mulla jää valikkoon jos yritän liittyä launcherin "kaikki kisat" kohdasta. "aktiiviset" osiosta kaikki toimii hyvin.
Saattaa johtua vähäisestä pelaajamäärästä, mutta ekassa mestarikisassa kaikki toimi sujuvasti. :doubtful:

FinnPete

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
joutuuko muut kikkailee ton launcherin kanssa? itellä se usein tekee sen ettei mene servulle vaan jää valikkoon ja silloin kun launcherin saa valitsee serveriä niin peli ei ponnahda päälle vaan lfs jää taustalle pyörii, silloin tosin saa servun muistiin ja taskmanageristä poiston jälkeen pääsee ite lfs käynnistämällä peliin ja oikealle servulle
aika-ajosta hukkaantuu noin 2-3minsaa ton takia

tekee saman xp32 ja w7x64 ja puhtailla mnk asennuksilla
Oon huomannu et jos liian innokkaasti painaa käynnistystä sen muuttuessa vihreäksi niin serveri jää valitsematta ja LFS jää valikkoon. Jos malttaa 30s odottaa niin käynnistys tapahtuu normaalisti. Nykyinen ongelma on että taustakuva häviää laucherin kirjautumissivulta ja tulee herja muistin loppumisesta. Kirjautumisnappula kuitenkin toimii kunhan kuittailee herjat ensin pois.

-fly-

Well-known member
Oon huomannu et jos liian innokkaasti painaa käynnistystä sen muuttuessa vihreäksi niin serveri jää valitsematta ja LFS jää valikkoon. Jos malttaa 30s odottaa niin käynnistys tapahtuu normaalisti. Nykyinen ongelma on että taustakuva häviää laucherin kirjautumissivulta ja tulee herja muistin loppumisesta. Kirjautumisnappula kuitenkin toimii kunhan kuittailee herjat ensin pois.
totta että valikkoon jää jos ei oota sitä hetkeä, lfs jää kuitenkin taustalle vaikka odottaa minuutteja

gr8

Well-known member
-Fly-:n kuvailemaa vikaa launcherissa en ole huomannut ja xp32 sp3 käyttiksenä, liittyiskö ongelma näyttisajureihin? Jääkö LFS taustalle jumiin ja alt+tab ei auta?

Mulla sen sijaan launcheri antaa usein liittyä servulle liian aikaisin, liittymisen jälkeen tulee teksti " Tämä serveri ei ole vielä käytössä " tms. , sen jälkeen potkaistaan ulos ja pakko sammuttaa peli ja launcherin kautta uudelleen käyntiin. Varmin tapa välttää tuo on odottaa n. 10s ennen liittymistä sen jälkeen kun nappi vaihtunut vihreäksi...mikä lie synkkaus ongelma tuokin:thumbdown

Edit: Vai lieneekö kyse samasta ongelmasta, mulla vain ehtii liittyminen tapahtua liian aikaisin ja sitten ulos valikkoon..

Viimeksi muokattu:

TheKnight

New member
Nuo fly:n ongelmat kyl viittaa näyttisajureihin. Ei oo vista 64bit myöskään tuota ongelmaa. Mut mullakin on sama ongelma kun muilla tuossa launcherissa, että jos liian aikasin käynnistää pelin, se ei mene ilmeisesti oikeelle servulle tms.

Welder

Well-known member
-Fly-:n kuvailemaa vikaa launcherissa en ole huomannut ja xp32 sp3 käyttiksenä,
...
Mulla sen sijaan launcheri antaa usein liittyä servulle liian aikaisin, liittymisen jälkeen tulee teksti " Tämä serveri ei ole vielä käytössä " tms.

Tuota samaa tekee täälläkin - ja tehnyt ainakin edellisestä launcherin versiosta lähtien.

Käyttis: W7 (32) RC

Viimeksi muokattu:

-fly-

Well-known member
-Fly-:n kuvailemaa vikaa launcherissa en ole huomannut ja xp32 sp3 käyttiksenä, liittyiskö ongelma näyttisajureihin? Jääkö LFS taustalle jumiin ja alt+tab ei auta?

Mulla sen sijaan launcheri antaa usein liittyä servulle liian aikaisin, liittymisen jälkeen tulee teksti " Tämä serveri ei ole vielä käytössä " tms. , sen jälkeen potkaistaan ulos ja pakko sammuttaa peli ja launcherin kautta uudelleen käyntiin. Varmin tapa välttää tuo on odottaa n. 10s ennen liittymistä sen jälkeen kun nappi vaihtunut vihreäksi...mikä lie synkkaus ongelma tuokin:thumbdown

Edit: Vai lieneekö kyse samasta ongelmasta, mulla vain ehtii liittyminen tapahtua liian aikaisin ja sitten ulos valikkoon..

just sen tekee että lfs jää taustalle jumii, ton liian aikasin servulle menon voi välttää sillä kun klikkaa toista kilpailua sen jälkeen kun se ekan kerran muuttuu vihreeks ja sitten takas oikeeta kilpailua niin ready nappi muuttuu vihreeks "oikeeseen" aikaan

tuskin on ajureista vaikka nvidia onkin, ehkä tupla ydin vaikuttaa, pitänee testailla ja "aktiivisista" myös

Viimeksi muokattu:

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Ehkä jäätävintä kuraa ikinä tuo MNK-lähetys. Neljän kierroksen kisa? Ei helkkari... :eek:

jsk

New member
Ehkä jäätävintä kuraa ikinä tuo MNK-lähetys. Neljän kierroksen kisa? Ei helkkari... :eek:
Surkea kuvanlaatu. Ja kuskien nickit olisi saanu tulla tietoon. No Rambo taisi olla ekana tässä erässä. Jotenkin tää MNK-toteutus on vähän löysästi tehty.

J.O

Well-known member
Itseäkin kiinnostaisi tietää mitkä nimimerkit tuolla finaaleissa loppujen lopuksi ajoivat. RamboJorgen ja Janne P nyt ainakin mukana. Ihan kuin myös Pude olisi ollut mukana. :doubtful:

Viimeksi muokattu:

Temelord

Well-known member
Sijainti
Oulu
Tuon MNK lähetyksenhän näkee myös mtv3 katsomosta ilmaiseksi mikäli joku ei ole huomannut: http://www.katsomo.fi/?progId=22134

Ja oli tosiaan vähän kökkö toteutus mutta pääsipä vähä katsomaan että keitä siel ratin takana oikee heittää niitä 1.12 kierrosaikoja :D

Murre

Well-known member
Huomenna olisi sitten satelliittikisaa Blackwoodin rallicrossradalla XF GTI:llä. Rallicrossradalla kisan ajamista odotan innolla, tosin ei oikein nyt vauhti löydy, omaan makuuni tuollainen etuvetoinen mopo rallicrossradalla on vähän liian... hidas. Ei vain saa sitä viimeistä iskua itsestään irti kun ensimmäinen ajatus autosta on se, että se on tylsä. No, katsotaan, mitä huomisesta kisasta tulee.

henrizio

väärinkäyttäjä
Kohta jo yli 128 osallistujaa Mestarisarjan 2. osakilpailuun. Tulee aika pitkä iltapuhde niille jotka finaaliin asti pääsee. Itse vielä mietin pitäisikö tehdä maalaus ja reenata pari kierrosta. :alppu:

Murre

Well-known member
Olipa ihan mahtava satelliittikilpailu. Ryhmässäni jollain tyypillä ei ilmeisesti kisa mennyt kovin hyvin, koko ajan huuteli restarttia ja yritti äänestää kisan alkamista uudelleen. Menetti sitten hermonsa ja pääti ilman jarruja ajaa minua päin kumoten autoni. Kontakti kuuluu rallicrossiin, mutta se ei ole kontaktia, että ajetaan neulansilmään kaasu pohjassa...