Mites se menikään "Tee niinkuin minä sanon, älä niinkuin minä teen" ...vai?Myllis sanoi:Ovatko namakin "taman hetken" sarjoja...
Mites se menikään "Tee niinkuin minä sanon, älä niinkuin minä teen" ...vai?Myllis sanoi:Ovatko namakin "taman hetken" sarjoja...
Mitkä hiton yli-ikäiset....:doubtful:jaska sanoi:on se hyvä, että meillä on aina joku kertomassa miten pitää käyttäytyä. Saako yli-ikäiset olla sätissä, saako foorumilla postata vapaaseen, saako täällä puhua vanhoista TV-sarjoista jne.
Formulanomi sanoi:Häh...voorumilla taitaa olla joku virhe.
No sanotaan vaikka että sinäFormulanomi sanoi:Mitkä hiton yli-ikäiset....:doubtful:
Ja mitkäs ne rajat sitten on ?!jaska sanoi:No sanotaan vaikka että sinä
Jos on yli 25 niin on ylipain... ikäinen.Formulanomi sanoi:Ja mitkäs ne rajat sitten on ?!
1-20 ?
jaska sanoi:1-Nomin ikä -1 ja Nomin ikä +1 -X
Voisivat näyttää uusintana Turkan seitsemän veljestä.Formulanomi sanoi:
Seitsämän veljestä. :thumbup:
.patriot sanoi:Hyvä ace! Meinasin jo mainita tuosta... Muistelutoikit erikseen. Nyt se paras sarja tai kolmen kärki! Voi kertoa tämän hetken ja kaikkien aikojen tilanteen.
patriot sanoi:Dallas on kans pakko mainita. Suurella rahalla ja aidoissa maisemissa kuvattu draama. Eikä aikakaan ole syövyttänyt. Kun taas esim Dynastia oli myöhemmin katsottuna melkö kökkö.
patriot sanoi:Näköjään Ace ei ekassa viestissä tätä tuonut ilmi... Mutta antoi kuitenkin myöhemmin ymmärtää, että jos haluaa jotain dr whota muistella perustakoon oman toikin.
patriot sanoi:Dallas on kans pakko mainita. Suurella rahalla ja aidoissa maisemissa kuvattu draama. Eikä aikakaan ole syövyttänyt. Kun taas esim Dynastia oli myöhemmin katsottuna melkö kökkö.
Älä sä mussuta lainkaan, olet yli-ikäinen.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei Doctor Whossa ole paljon muistelemista kun se alkoi Suomessa vasta eilen ja ovat hiljakkoin tehtyjä.
Sensijaan Dallas oli 70-luvun kamaa:
Acehan tuolla sanoi, että tässä ei ole tarkoitus mitään romaania kirjoittaa vanhoista tv-sarjoista. Vaikkakin äsken antoi ihan päinvastaisen kommentin. Pidäs ace joku linja!jaska sanoi:on se hyvä, että meillä on aina joku kertomassa miten pitää käyttäytyä. Saako yli-ikäiset olla sätissä, saako foorumilla postata vapaaseen, saako täällä puhua vanhoista TV-sarjoista jne.
Eivät... Mainitsin ne sen jälkeen kun olin maininnut tämän hetken parhaat sarjat. En kuitenkaan ole aloittanut kirjan pituista selitystä ko. sarjoista. Sama tieto Runarille.Myllis sanoi:Ovatko namakin "taman hetken" sarjoja...
Linjani on ja on ollut, että tarkoitus ei ole keskustella joistain pilipalisarjoista, mutta en sitä varsinaisesti kielläkään.patriot sanoi:Acehan tuolla sanoi, että tässä ei ole tarkoitus mitään romaania kirjoittaa vanhoista tv-sarjoista. Vaikkakin äsken antoi ihan päinvastaisen kommentin. Pidäs ace joku linja!