patriot
Foorumin senaattori
Korjaus! 80-luvun!Runar ja Kyllikki sanoi:Ei Doctor Whossa ole paljon muistelemista kun se alkoi Suomessa vasta eilen ja ovat hiljakkoin tehtyjä.
Sensijaan Dallas oli 70-luvun kamaa:
Korjaus! 80-luvun!Runar ja Kyllikki sanoi:Ei Doctor Whossa ole paljon muistelemista kun se alkoi Suomessa vasta eilen ja ovat hiljakkoin tehtyjä.
Sensijaan Dallas oli 70-luvun kamaa:
Clackety Clack Clack Clack.Myllis sanoi:
Niin miten oli?! Näkyikö avattaret oudosti muilla vai oliko tämä vain minulla väärin?!Formulanomi sanoi:Näkyykös teillä tuo mad -hymiö näin ?<tässä siis mun avatar>
Vai onko tämä joku käyttäjäkohtainen asetus ?!:thumbup:
Mutta Patriot kielsi!Ace17 sanoi:Linjani on ja on ollut, että tarkoitus ei ole keskustella joistain pilipalisarjoista, mutta en sitä varsinaisesti kielläkään.
joo Martial Law oli huippu!Suomen Huippu sanoi:Martial Law oli kunnon sarja! Esitettiin kovin myöhään. Ensimmäinen hyvä sarja Maikkarilla sen jälkeen, House, tulee kohta sentään ihmisten aikoihin. Ykkösen kestosuosikki vuosikausia oli Frasier.
1978 ainakin imdb:n mukaan alkoi.patriot sanoi:Korjaus! 80-luvun!
Jacques sanoi:joo Martial Law oli huippu!
Il Tempo Gigante sanoi:Olikos tämä se, misä kerrottiin Pasquinel'in veljeksistä ja muistakin uudelle mantereelle muuttaneista ? Toinen Pasquinel'istä oli jyrkästi intiaanimielinen. Olisko ollut intiaanien kasvattilapsena ?
Samassa sarjassa oli Hans Brumbaugh-niminen sakemanni, joka kasvatti perunoita. Sitten oli veljekset, joista toinen oli nimeltään Levi. Ilmeisesti juutalaisia. Enempää en tähän hätään muista ilman apuja, mut en aio niitä käyttää.
Formulanomi sanoi:Tuo sakemanni oli vissiin sellainen tosi sikaniska. Jykevä mies, eikös niin!? Mies on jostain syystä jäänyt mieleen.
Il Tempo Gigante sanoi:Mulla lienee oikeinkirjoitusongelmia tämän sarjan kanssa. IMDB ei tunnista nimiä Pasquinel ja Brumbaugh siinä yhteydessä kun ma muistan. Eikä nimeä Levi Zendt.
Toisen Pasquinel'in etunumi oli muuten Jacques.
Alkoi toki... Mut 80-luku oli sen kulta aikaa ja suurin osa sarjasta on kuvattu tuolloin.Runar ja Kyllikki sanoi:1978 ainakin imdb:n mukaan alkoi.
patriot sanoi:Alkoi toki... Mut 80-luku oli sen kulta aikaa ja suurin osa sarjasta on kuvattu tuolloin.
Ei.... Ei se ole 70-luvun sarja vaikka se silloin alkoikin. Kun kerran sitä vuoteen 1991 asti tehtiin.Runar ja Kyllikki sanoi:Niin, eli alunperin 1970-luvun sarja.
Ihan miten vaan haluat. Jos sä nyt vartavasten haluat jarnaamalla osoittaa että 70-luvun sarja ei olekaan 70-luvun sarja niin siitä vaan. Mun mielestä aivan turhan tyhmä aihe jarnattavaksi eikä tee tiukkaakaan antaa sun jarnata siitä yksin ja julistaa itsesi voittajaksi. :thumbdownpatriot sanoi:Ei.... Ei se ole 70-luvun sarja vaikka se silloin alkoikin. Kun kerran sitä vuoteen 1991 asti tehtiin.
Uudesta Dr Whosta puhuminen ei ole vanhojen muistelua. Jos olen näin antanut ymmärtää niin olen pahoillani. Kyllä tässä nyt joku muu yrittää jälleen kerran jarnata. Mutta olen voittaja! \o/Runar ja Kyllikki sanoi:Ihan miten vaan haluat. Jos sä nyt vartavasten haluat jarnaamalla osoittaa että 70-luvun sarja ei olekaan 70-luvun sarja niin siitä vaan. Mun mielestä aivan turhan tyhmä aihe jarnattavaksi eikä tee tiukkaakaan antaa sun jarnata siitä yksin ja julistaa itsesi voittajaksi. :thumbdown
Jos sun mielestä kerran uudesta Dr Whosta puhuminen on vanhojen muistelemista mutta Dallasista puhuminen ei, niin so be it. Siitähän tässä oli kyse.
patriot sanoi:Mutta olen voittaja! \o/