Black Leopard
Pantera negra
Yksi ehdoton ja täydellinen ikisuosikki:
Black Leopard sanoi:Yksi ehdoton ja täydellinen ikisuosikki:
Juu, viime vuonna taisin yrittää scannata ja siirtää tänne kuvaa tosi upeasta erikois-avo- 930;sta jostain Porsche-kirjasta... Ei kuukkelin kuvahaulla löydy vastaavaa.luisto sanoi:1. 917/30
Broidi möi kattilan pois ja siirtyi Nashiin, sehän on melkein Valiant, tuleva Mopar kun on.Off-Topic sanoi:Mä oon aina haaveillut Plymouth Valianteista, mutta nyt kun tarvii lisää tilaa, niin myös Plymouth VIP kelpaa :tongue:
Kyllähän noi muutkin muuten menettelis, mutta kun ei ne pärjää valoissa....
Brutal racer!Vesku sanoi:Juu, viime vuonna taisin yrittää scannata ja siirtää tänne kuvaa tosi upeasta erikois-avo- 930;sta jostain Porsche-kirjasta... Ei kuukkelin kuvahaulla löydy vastaavaa.
http://www.youtube.com/watch?v=VrjK-92Qa5EKehmu sanoi:Jaa, cossuklubin miehiä??? :thumbup: Aika samoilla linjoilla ollaan...
R-Volvo oli nyt pakko laittaa, sillä itse ainakin pidän V70:sestä kovasti, mutta ei mikään D5 tai 2.5T kuulosta kovin sexyltä tuolla autolistalla, joten oli pakko laittaa R-malli.Palkopoika sanoi:azain lista on ihan ok, Volvoa lukuunottamatta. Ämkolmonen on liian korkealla, sen eteen mahtuu ainakin Clk-Dtm. Pientä viilaustakin, W211 on E-Klasse
tonne ei kyl tarvii laittaa ku matkustaja takapenkille ni se madaltuu ihan riittävästi jo silläDFiaA sanoi:Ööh, jos laittais 500kg hiekkasäkkejä kyytiin, näyttäis madalletulta!
Itse en kyllä diggaa koristesiipiä, koristevanteita, enkä koristemadallusta. Ne kaikki rumentaa autoa. Mitä vähemmän härpäkkeitä sen parempi.