50 vuotta sitten ensiesitellyn automallin kolariturvallisuus ei välttämättä ole kovin kummoinen nykypäivän mittapuun mukaan vaikka auto olisi muuten ollutkin aikanaan erittäin edistyksellinen. :wink:Off-Topic sanoi:Toi sitikka on loistava sivutörmäystesteissä. Lasikuitukatto takaa jäykän rakenteen; yks ainoita vehkeitä josta voi ajaa toisella autolla läpi.
Periaatteessa kyllähän tuon soisi listoilla olevan, mutta loppujen lopuksi F1 ei ole mikään kovin erikoisen hieno auto - siis esteettisesti ajateltuna. Teknisessä mielessä äärimmäisen korskea toki. Lisäksi toki tuo ettei sitä ole suomessa pahemmin printissä mainittu enää aikoihin. Enzon tullessa "kaikki" ulkolaiset lehdet vertasivat sitä F1:n - joskus verbaalisesti, joskus taisi olla ihan testiajojakin - ja F1 piti todella hienosti pintansa "mobiiliksi". Mäkkäri ei vissiin paljon voi sillä hehkuttaa nykyisen Mersu-yhteistyön takia, Honda-aikana tehty auto jossa on Bemarin kone - ei parasta mainosta yhteistyökumppanille/osaomistajalle. Olisi voinut kuvitella että SLR olisi ollut selkeä yritys lyödä paremmaksi, mutta vissiin todellinen superauto McMercedekseltä on tulossa vasta muutaman vuoden päästä.Zep sanoi:Hauska huomata, ettei maailmankaikkeuden täydellisin urheiluauto, McLaren F1 ole vielä näkynyt kenenkään listoilla. Johtuuko tämä a) siitä, että koska autossa ei ole Mersun konetta, "se ei ole mikään" vai b) sitä ei ole suomalaisessa mediassa hehkutettu niin hirveesti nuorimman F1-sukupolven aikana? Totuushan kuitenkin on, että tää nykyinen McMursu viritelmä on ihan paperia BMW -moottorisen F1:sen rinnalla...
Ei oikein vakuuta nuo pikkusormen paksuiset ikkunatolpat :wink:McRäkä sanoi:50 vuotta sitten ensiesitellyn automallin kolariturvallisuus ei välttämättä ole kovin kummoinen nykypäivän mittapuun mukaan vaikka auto olisi muuten ollutkin aikanaan erittäin edistyksellinen. :wink:
jep sitähän mä hain (siis tarkotin tyylikkyyttä etc..{siis mitä vastaavia sanoja siihen löytyykään!})Teemu Puumala sanoi:Siistein auto.... Jaa-a, vaikea sanoa! En tiedä sitten mitä ketjun avaaja haki, mutta omassa puhekieli-kirjakieli -sanakirjassani ( ) siisti tarkoittaa tyylikästä Silloin voisi olla vastaus Ferrari
Mutta muuten tykkään myös Peugeoteista. Kotona porukoilla on Pököttejä molemmat. Tyytyväinen on saanut olla. Toisaalta, tässä iässä (21) ja vielä kuitenkin suht vähällä ajokokemuksella siihen nähden, mitä yleensä tähän ikään mennessä porukka ehtii ajaa, vaikea sitten sanoa muuten... autokoulun nafta-Bora oli kanssa ihan kelpo menopeli
veikkaanpa että optikonS.A sanoi:Luin otsikon "Maailman pisimmät autot"... Pitääkö kääntyä optikon vai erityisopetuksen puoleen?
Miltähän mä näyttäisin silmälasit päässä... Toiskohan se semmosta älykkyyden tuntua olemukseen?Laareni120 sanoi:veikkaanpa että optikon
riippuu siitä että minkä näkönen sä olet joillekin silmälasit sopii, joillekkin taas ei :tongue:S.A sanoi:Miltähän mä näyttäisin silmälasit päässä... Toiskohan se semmosta älykkyyden tuntua olemukseen?
JOO! *KUOLAA!* Toi Porsche on jo klassikko isolla K:lla!Minardi fani sanoi:
Porsche
Mä olen ihan itse näköinen!Laareni120 sanoi:riippuu siitä että minkä näkönen sä olet joillekin silmälasit sopii, joillekkin taas ei :tongue: