50 vuotta sitten ensiesitellyn automallin kolariturvallisuus ei välttämättä ole kovin kummoinen nykypäivän mittapuun mukaan vaikka auto olisi muuten ollutkin aikanaan erittäin edistyksellinen. :wink:Off-Topic sanoi:Toi sitikka on loistava sivutörmäystesteissä. Lasikuitukatto takaa jäykän rakenteen; yks ainoita vehkeitä josta voi ajaa toisella autolla läpi.
Zep sanoi:Hauska huomata, ettei maailmankaikkeuden täydellisin urheiluauto, McLaren F1 ole vielä näkynyt kenenkään listoilla. Johtuuko tämä a) siitä, että koska autossa ei ole Mersun konetta, "se ei ole mikään" vai b) sitä ei ole suomalaisessa mediassa hehkutettu niin hirveesti nuorimman F1-sukupolven aikana? Totuushan kuitenkin on, että tää nykyinen McMursu viritelmä on ihan paperia BMW -moottorisen F1:sen rinnalla...
Ei oikein vakuuta nuo pikkusormen paksuiset ikkunatolpat :wink:McRäkä sanoi:50 vuotta sitten ensiesitellyn automallin kolariturvallisuus ei välttämättä ole kovin kummoinen nykypäivän mittapuun mukaan vaikka auto olisi muuten ollutkin aikanaan erittäin edistyksellinen. :wink:
Teemu Puumala sanoi:Siistein auto.... Jaa-a, vaikea sanoa! En tiedä sitten mitä ketjun avaaja haki, mutta omassa puhekieli-kirjakieli -sanakirjassani () siisti tarkoittaa tyylikästä
Silloin voisi olla vastaus Ferrari
![]()
Mutta muuten tykkään myös Peugeoteista. Kotona porukoilla on Pököttejä molemmat. Tyytyväinen on saanut olla. Toisaalta, tässä iässä (21) ja vielä kuitenkin suht vähällä ajokokemuksella siihen nähden, mitä yleensä tähän ikään mennessä porukka ehtii ajaa, vaikea sitten sanoa muuten... autokoulun nafta-Bora oli kanssa ihan kelpo menopeli![]()
S.A sanoi:Luin otsikon "Maailman pisimmät autot"... Pitääkö kääntyä optikon vai erityisopetuksen puoleen?
Miltähän mä näyttäisin silmälasit päässä... Toiskohan se semmosta älykkyyden tuntua olemukseen?Laareni120 sanoi:veikkaanpa että optikon![]()
S.A sanoi:Miltähän mä näyttäisin silmälasit päässä... Toiskohan se semmosta älykkyyden tuntua olemukseen?
Minardi fani sanoi:![]()
Porsche![]()
Mä olen ihan itse näköinen!Laareni120 sanoi:riippuu siitä että minkä näkönen sä oletjoillekin silmälasit sopii, joillekkin taas ei :tongue: