Maajussille morsian

tania

Well-known member
Sijainti
NeverNeverLand
Tanja: Joku näistä iltapäivälehtien toimittajista, jotka seuraa kaikkia noita sarjoja, kehaisi sua ohimennen. Tilanne oli joku sellanen, että joku oli alkanut omia sitä sun maajussia ja olit laittanut kovan kovaa vasten että ei sitä ihan siitä vaan kukaan omi itselleen, niin se toimittaja kirjoitti jotain tyyliin "Niin sitä pitää Tanja!" tms.
Vois olla se Iltalehden (vai -Sanomien) Kyttääjä kyseessä.

Joo katri se tais niin sanoa :)

Kaktus

Well-known member
Hyvä Tania! Olet suosikkini halipus!!!! :thumbup:

72

Well-known member
No teillähän on meininki meneillään

Maajussille Morsian -sarjan Ari "Ape" Hakkarainen kertoo huomanneensa, että hänen tilaviikolle valitsemiensa heilojen Riinan ja Tanjan välillä oli pientä kärhämää. Tanja kertoi viikonvaihteen Ilta-Sanomissa, että Riina oli ollut kilpailunhaluinen ja ilkeä.

- Naisten huonot välit eivät tulleet minulle aivan yllätyksenä. Mitään fyysistä tappelua tilalla ei kuitenkaan ollut, Ape vakuuttaa.

Mies toteaa, että esimerkiksi hänen vanhempansa eivät huomanneet, että ilmapiiri olisi ollut huono, kun naiset olivat paikalla.

- Se oli heillä kahdenkeskistä. Tanja sanoi minulle asiasta ja yritin vähän sovitella, mutta en paljoa pystynyt tekemään. Kärhämä oli kuitenkin heidän välisensä ja heidän pitäisi saada se sovittua.

Ape sanoo Riinan tuoneen ihastustaan selkeästi esiin paitsi Tanjalle, myös hänelle. Tanja puolestaan oli pidättyväisempi.

- Harvoinpa naiset meikäläisestä tappelevat! Kokemus oli minulle ihan uusi. Mukava, että onnistuin jonkinlaisen vaikutuksen tekemään, Ape heittää.