Maajussille morsian

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Täytyykö tässä nyt tuotakin ohjelmaa sitten yks jakso katsoa ihan Tanjulin takia. Luultavasti tarttee.

Olen näemmä aika tehokkaasti pihalla näistä jutuista.

Vielä viime kaudella ihmettelin, että miks ihmeessä iltapäivälehdet kirjoittaa jostain nevöhööd maanviljelijöistä ja niiden akoista juttua vähän väliä. Nyt sentään jo tiedän että se on joku tosi-tv-jutska. Konsepti on vielä tuntematon mulle, mutta nimestä päätellen joku paritusohjelma on kyseessä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Maajussille Morsian -sarjan Ari "Ape" Hakkarainen kertoo huomanneensa, että hänen tilaviikolle valitsemiensa heilojen Riinan ja Tanjan välillä oli pientä kärhämää. Tanja kertoi viikonvaihteen Ilta-Sanomissa, että Riina oli ollut kilpailunhaluinen ja ilkeä.

- Naisten huonot välit eivät tulleet minulle aivan yllätyksenä. Mitään fyysistä tappelua tilalla ei kuitenkaan ollut, Ape vakuuttaa.

Mies toteaa, että esimerkiksi hänen vanhempansa eivät huomanneet, että ilmapiiri olisi ollut huono, kun naiset olivat paikalla.

- Se oli heillä kahdenkeskistä. Tanja sanoi minulle asiasta ja yritin vähän sovitella, mutta en paljoa pystynyt tekemään. Kärhämä oli kuitenkin heidän välisensä ja heidän pitäisi saada se sovittua.

Ape sanoo Riinan tuoneen ihastustaan selkeästi esiin paitsi Tanjalle, myös hänelle. Tanja puolestaan oli pidättyväisempi.

- Harvoinpa naiset meikäläisestä tappelevat! Kokemus oli minulle ihan uusi. Mukava, että onnistuin jonkinlaisen vaikutuksen tekemään, Ape heittää.
Kissatappelu \o/

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia

tania

Well-known member
Sijainti
NeverNeverLand
Jossain keskustelussa joku oli sitä mieltä,että mie oon ärsyttävä hihittelijä ..pistäkää pahemmaksi :D

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kattelin tanian ja kilpasiskon osuudet tuossa just. Molemmat tuntuu olevan :thumbup: tämän jakson perusteella.

tania

Well-known member
Sijainti
NeverNeverLand
Mullahan oli naapuri mukana ja tutustuin apen neitsytkamariin ..ei onneks ollu vähän huonot jutut! :thumbfh:

star

Well-known member
Tuon lehtijutun perusteella tästä ei syntynyt suurta romanssia, ainakaan tanian ja apen välille. :confused: