PohjoisenPike
Nappula
VASTAUSAIKA ON PÄÄTTYNYT!
Tässä ovat oikeat vastaukset:
1. Hurriganesin alkuperäiseen kokoonpanoon kuuluivat Remu Aaltonen, Ilkka ''Ile'' Kallio ja ******. Kuka oli tämä kolmas henkilö?
-Hugo Christer ''Cisse'' Häkkinen toimi yhtyeen basistina
2. Minä vuonna Eppu Normaalin ensimmäinen albumi Aknepop levytettiin?
-Ei vuonna '85, vaan 1978
3. Minä vuonna kuuluisa The Shadows-rautalankayhtye edusti Iso-Britanniaa euroviisuissa?
-Taisi olla todella hankala. 1975. Aikaisemmin Cliff Richard oli edustanut I-B:tä vuosina 1968 ja 1973, mutta koko yhtye oli mukana vuonna -75.
4. Minä vuonna Jimi Hendrix kuoli?
-Helpoin kysymys. 1970 Lontoossa
5. Luettele vähintään viisi yhtyettä, jossa Eric Clapton on soittanut. Jokaisesta oikeasta 0,2p
-Wikipedia antaa tällaisen listan:
Casey Jones and the Engineers, The Roosters, The Yardbirds, John Mayall & the Bluesbreakers, The Glands, Powerhouse, Cream, The Beatles, The Dirty Mac, Blind Faith, Plastic Ono Band, Delaney, Bonnie & Friends, Derek and the Dominos, Roger Waters, T.D.F., niistä tosin The Beatlesin kanssa vain muutama kitaranvingunta, mutta pakko siitäkin on pisteet antaa. Soolouraa ei lasketa
6. Mikä on maailman myydyin levy?
-Michael Jackson - Thriller, jota on myyty yli 100 miljoonaa kappaletta
7. Mikä on maailman kallein musiikkivideo?
-Janet ja Michael Jacksonin se,se... niinniin, mutta mikä?
Scream
8. Milloin Led Zeppelin hajosi? (yhtye, ei ilmalaiva)
-Yhtye hajosi vuonna 1980 rumpali John Bonhamin kuoltua
9. Mikä oli ABBAn ensimmäisen singlen nimi?
-Waterloo se ei ole, vaan People Need Love / Merry Go Round, joka levytettiin vuonna 1972.
10. Kuka voitti Tangomarkkinat 1995?
-En tarkentanut kysymystä, joten jompikumpi kelpasi.
Kuninkaana oli Jari Sillanpää ja kuningattarena Marita Taavitsainen
Että tälläista tällä kertaa, ensimmäinen visa jonka olen tehnyt, joten se on mitä on. Pisteet tulevat kohta...
Tässä ovat oikeat vastaukset:
1. Hurriganesin alkuperäiseen kokoonpanoon kuuluivat Remu Aaltonen, Ilkka ''Ile'' Kallio ja ******. Kuka oli tämä kolmas henkilö?
-Hugo Christer ''Cisse'' Häkkinen toimi yhtyeen basistina
2. Minä vuonna Eppu Normaalin ensimmäinen albumi Aknepop levytettiin?
-Ei vuonna '85, vaan 1978
3. Minä vuonna kuuluisa The Shadows-rautalankayhtye edusti Iso-Britanniaa euroviisuissa?
-Taisi olla todella hankala. 1975. Aikaisemmin Cliff Richard oli edustanut I-B:tä vuosina 1968 ja 1973, mutta koko yhtye oli mukana vuonna -75.
4. Minä vuonna Jimi Hendrix kuoli?
-Helpoin kysymys. 1970 Lontoossa
5. Luettele vähintään viisi yhtyettä, jossa Eric Clapton on soittanut. Jokaisesta oikeasta 0,2p
-Wikipedia antaa tällaisen listan:
Casey Jones and the Engineers, The Roosters, The Yardbirds, John Mayall & the Bluesbreakers, The Glands, Powerhouse, Cream, The Beatles, The Dirty Mac, Blind Faith, Plastic Ono Band, Delaney, Bonnie & Friends, Derek and the Dominos, Roger Waters, T.D.F., niistä tosin The Beatlesin kanssa vain muutama kitaranvingunta, mutta pakko siitäkin on pisteet antaa. Soolouraa ei lasketa
6. Mikä on maailman myydyin levy?
-Michael Jackson - Thriller, jota on myyty yli 100 miljoonaa kappaletta
7. Mikä on maailman kallein musiikkivideo?
-Janet ja Michael Jacksonin se,se... niinniin, mutta mikä?
Scream
8. Milloin Led Zeppelin hajosi? (yhtye, ei ilmalaiva)
-Yhtye hajosi vuonna 1980 rumpali John Bonhamin kuoltua
9. Mikä oli ABBAn ensimmäisen singlen nimi?
-Waterloo se ei ole, vaan People Need Love / Merry Go Round, joka levytettiin vuonna 1972.
10. Kuka voitti Tangomarkkinat 1995?
-En tarkentanut kysymystä, joten jompikumpi kelpasi.
Kuninkaana oli Jari Sillanpää ja kuningattarena Marita Taavitsainen
Että tälläista tällä kertaa, ensimmäinen visa jonka olen tehnyt, joten se on mitä on. Pisteet tulevat kohta...
Viimeksi muokattu: