Täällä ainakin yhden naapurin mielestä ollut ideaali katonvaihtokeli, vaikka lunta, räntää ja kaatosadetta tullutkin viime päivinä.Olen nyt aamun aikana laskenut ikkunan editse pudonneen noin tusinan verran räntähiutaleita. Talvi tulee ryminällä.
No onhan sullakin lämpimämpää kun peti täynnä koirien tuomaa lunta!:ahem:Onhan se nyt lämpimämpää nukkua autossa, kun autossa 20 cm eriste.
On on. Lisäksi vaimo käy kuumana harva se päivä.No onhan sullakin lämpimämpää kun peti täynnä koirien tuomaa lunta!:ahem:
Oletko tutkinut asiaa vaikuttaako tämä pienentävästi talon lämmityskuluihin?On on. Lisäksi vaimo käy kuumana harva se päivä.
Montako askelta se pienempi koira ottaa kilometriä kohden?Insinöörinä olen kalkuloinut ihan kaiken, siis ihan kaiken.
4/3 osaa. Kipittää ihan simona.Montako askelta se pienempi koira ottaa kilometriä kohden?
3/3 osaaEntäpä isompi?
Vähän huonommin.On on. Lisäksi vaimo käy kuumana harva se päivä.
Mites teillä?
Näin olen ymmärtänyt viime aikoina että on käynyt. Sepä se on pitkän suhteen salaisuus. Panohommat.Vähän huonommin.
Hiihtämään?Kyllä kunnon talvi on ihan jees. Pääsee hiihtämäänkin. Loskaröntsät on ikäviä.