Saihan tällä männä kaudella ainakin kaksi; Nikunen ja Kojonkoski.Sam sanoi:Minua todella ihmetyttää, miten yksi valmentaja voi saada aina huipputuloksia aikaan
Näitä on aina kauden jälkeen hauska lueskella... Onneksi olit väärässä Morgenstern toipui loistavasti ekan kilpailun sukeltamisesta ja oli ehdottomasti vuoden hahmo Roarin ja Jannen kanssa.JJ7 sanoi:Janne ei tule enää maailmancupia voittamaan.. frown
Ei ihan yltäneet Janda ja Olli taistoihin mukaan.Albert Oil sanoi:Mää heitän kylmän veikkauksen, että Jakub Janda, Rok Benkovic ja joku uusi norski nousee vakkaristi mukaan kärkitaistoon. Loppukaudella voi tulla pari ylläriä nuorilta Emmanuel Chedalilta ja Harri Ollilta.
Jos olisin ilkeä, sanoisin tätä hieman väärin asetelluksi kysymykseksi Kojonkoskihan on itse kertonut asian olevan niin, että Norjassa on pohjatyö tehty, mutta oltu muuten ns. ajasta jäljessä, kuitenkin harjoitettu ammattimaisesti, eli materiaali kunnossa. Hyvin organisoidun toiminnan kyseessä ollessa, oli Kojonkosken helppo laittaa palikat kohdalleen kahdessa paikassa olleiden norskien paikallisten apulaisvalmentajien kanssa.Sam sanoi:Minua todella ihmetyttää, miten yksi valmentaja voi saada aina huipputuloksia aikaan
Ei vai?JJ7 sanoi:Janne ei tule enää maailmancupia voittamaan.. frown