Mäkihypyn maailmancup 2003-2004

• Viestiketjun aloittaja JJ7
  • Aloituspäivämäärä

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Tulihan se sieltä vaikka norski lähelle kipusikin.

:thumbup: :ahem:

Mera

Tutkija
Sijainti
Finland
Onnea Janne!:thumbup:

Tiukille se meni, liiankin. Tuollainen tahti jos norskeilla on jo ensi kauden alusta asti, niin muut ovat pelkkiä vastaantulijoita.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minua todella ihmetyttää, miten yksi valmentaja voi saada aina huipputuloksia aikaan:confused:

Observer

Well-known member
Sam sanoi:
Minua todella ihmetyttää, miten yksi valmentaja voi saada aina huipputuloksia aikaan:confused:
Saihan tällä männä kaudella ainakin kaksi; Nikunen ja Kojonkoski. ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vaikuttaa, että Kojonkoski on siitä erilainen valmentaja, että se näkee jokaisen hyppääjän yksilönä ja parantaa heidän ominaisuuksia juuri yksilöinä, ei yleistäen. Se on taito mitä useimmat valmentajat (lajista riippumatta) ei osaa.

Onnittelut Jannelle! Sai eilen tuulettaa! :D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
JJ7 sanoi:
Janne ei tule enää maailmancupia voittamaan.. frown
Näitä on aina kauden jälkeen hauska lueskella... :D Onneksi olit väärässä :D Morgenstern toipui loistavasti ekan kilpailun sukeltamisesta ja oli ehdottomasti vuoden hahmo Roarin ja Jannen kanssa.

HOPLA!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Albert Oil sanoi:
Mää heitän kylmän veikkauksen, että Jakub Janda, Rok Benkovic ja joku uusi norski nousee vakkaristi mukaan kärkitaistoon. Loppukaudella voi tulla pari ylläriä nuorilta Emmanuel Chedalilta ja Harri Ollilta.
Ei ihan yltäneet Janda ja Olli taistoihin mukaan.

Stig Helmer

Banned
Sam sanoi:
Jos olisin ilkeä, sanoisin tätä hieman väärin asetelluksi kysymykseksi ;) Kojonkoskihan on itse kertonut asian olevan niin, että Norjassa on pohjatyö tehty, mutta oltu muuten ns. ajasta jäljessä, kuitenkin harjoitettu ammattimaisesti, eli materiaali kunnossa. Hyvin organisoidun toiminnan kyseessä ollessa, oli Kojonkosken helppo laittaa palikat kohdalleen kahdessa paikassa olleiden norskien paikallisten apulaisvalmentajien kanssa.