Mäkkärin sekoilut

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Oho sanoi:
Miten helvetissä ihmiset voivat noin palavasieluisesti vihata ihmistä, jota eivät ole kuunaan tavanneet ja jonka synnit eivät paljoa tavan tallaajan synneistä taida poiketa. Tuskin edes Aatu, Stalin, Saddam tai Bush nuorempi kirvottaa noissa akuutimpia vihan tunteita. Kannattaisi ehkä tutkituttaa pää, jos se ei jo ole myöhäistä.
Ohan tuossa pointti. Itse tosin uskon ja toivon että porukka täällä on kuitenkin liikkeellä lähinnä huumorilla, vaikka ylilyöntejä välillä tuleekin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kyllä mä olen Ohon kanssa samaa mieltä. Toinen metka pointti on se, että Häkkisen ajaessa McLarenilla Ferrari oli se suuri saatana. Aivan yhtä suurella paatoksella.

patriot

Foorumin senaattori
jps sanoi:
Kyllä mä olen Ohon kanssa samaa mieltä. Toinen metka pointti on se, että Häkkisen ajaessa McLarenilla Ferrari oli se suuri saatana. Aivan yhtä suurella paatoksella.
Joo huvittavana itsekkin seurannut tätä takinkääntöä... Itse suhtaudun tähän lajiin huomattavasti vähemmällä kiihkolla kuin nämä eräät. En kannata mitään tallia, vaan kuljettajia(lähinnä suomalaisia). Siinä kai mun "pelastus".

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Yksi noloimmista seurattavista asioista tällä kaudella on ollut McLarenin tiedotuspolitiikka. Tallin johto ja kuskit ovat antaneet pitkin kautta täysin ristiriitaisia lausuntoja, yleensä vielä samaan aikaan. :eek: :D

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
jps sanoi:
Mulla on kanssa toisinaan käynyt mielessä, että mistä toi mahtaa johtua. Joko tiedotusvälineet painottaa uutisointia sen mukaan missä maassa ollaan tai sitten suomalaisia kuskeja ei ole taloudellisten näkökohtien mukaan tarve suosia.

Nimittäin Ferrarilla oli silloin "suuri saatanuus" -aikoina saksalainen kuski, joka oli joskus Ecclestonen toivomuslistalla yhdessä mustan kuskin ja kiinalaisen (menestyvän) kuskin kanssa. Nyt sitten vaan kiinalaista kuskia odottelemaan, onneksi Kimi taitaa olla kiinalaisten keskuudessa suht suosittu vai Ferrariako siellä ennemminkin kannatetaan.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
JPP sanoi:
Mulla on kanssa toisinaan käynyt mielessä, että mistä toi mahtaa johtua. Joko tiedotusvälineet painottaa uutisointia sen mukaan missä maassa ollaan tai sitten suomalaisia kuskeja ei ole taloudellisten näkökohtien mukaan tarve suosia.
Ei suomalaisia kuskeja ole tarve uutisoinnissa suosia Suomen markkina-alueen perusteella. Kuitenkin useissa kansainvälisissä selvityksissä suomalaiset kuskit ovat erittäin suosittuja ja arvostettuja maasta riippumatta. Joten ei se kansalaisuus painotusten peruste voi olla. Toki joka kuskilla on omassa maassaan suurin kannatus, mutta jos ajatellaan globaalisti niin kyllä ne suomalaiset kuskit ihan kärjestä suosiossa löytyvät.

Lisko

Well-known member
Sijainti
Liskola
Tomacu sanoi:
Yksi noloimmista seurattavista asioista tällä kaudella on ollut McLarenin tiedotuspolitiikka. Tallin johto ja kuskit ovat antaneet pitkin kautta täysin ristiriitaisia lausuntoja, yleensä vielä samaan aikaan. :eek: :D
Alonsolla on ainakin varmaan ollu hauskaa, ku on saanu vittuilla Denniksen kustannuksella:thumbup:

holvius

Well-known member
Sijainti
Tampere
Rehti Ron näyttää jälleen todellisen rehdin luonteesta. Ron luonnollisesti valittaa vaikka itse puudeli on jo sanonut ettei halua mitään kabinetti mestaruutta. Ihme touhua jopa Rehti-Ronin poppoolta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
jps sanoi:
Ei suomalaisia kuskeja ole tarve uutisoinnissa suosia Suomen markkina-alueen perusteella. Kuitenkin useissa kansainvälisissä selvityksissä suomalaiset kuskit ovat erittäin suosittuja ja arvostettuja maasta riippumatta. Joten ei se kansalaisuus painotusten peruste voi olla. Toki joka kuskilla on omassa maassaan suurin kannatus, mutta jos ajatellaan globaalisti niin kyllä ne suomalaiset kuskit ihan kärjestä suosiossa löytyvät.
Lähinnä olen siis pähkäillyt josko suomalaiset tiedotusvälineet painottaisi enemmän tai vähemmän tiedostamatta uutisia suomalaisten kuskien kannalta edulliseen suuntaan. Jotenkin kyllä tuntuu, että me suomalaiset ollaan sen verran reilua porukkaa ettei me edes oikein osata vetää kotiinpäin :eek:.

Ja veikkaan kanssa että suomalaiset kuskit ovat keskimäärin suosituimpia ulkomaisia kuskeja eri puolilla maailmaa.

talakem

Iltalehden toimitus
holvius sanoi:
Rehti Ron näyttää jälleen todellisen rehdin luonteesta. Ron luonnollisesti valittaa vaikka itse puudeli on jo sanonut ettei halua mitään kabinetti mestaruutta. Ihme touhua jopa Rehti-Ronin poppoolta.
Titteli mitä McLaren ei häviä tällä kaudella. Ja sitä on myöntämässä euroopan laajalevikkisin "lehti" ;)

'Worst Loser, 2007'

http://www.totalf1.com/view-article.php?newsid=233953

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti
Tästä kiitos Alonsolle :thumbup:

talakem

Iltalehden toimitus
Dennis

Kansainvälinen autoliitto FIA moukaroi perjantaina McLaren-tallin vetoomuksen pitkän harkinnan jälkeen.

Lisätään tämäkin tähän. Teitte itsestänne vielä niin pellen että voitte jopa itsekin huomata sen.

Jatkakaa samaan malliin...

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Syytä lisätä myös Whitmarshin ja muiden paskapuheet siitä kuinka kabinettimestaruus ei muka kiinnostanut. :yuck: :thumbdown :thumbdown

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

McLarenin F1-tallin Brasilian GP:n lopputuloksista tekemä valitus kaatui jo ennen kuin Kansainvälisen autoliiton FIA:n vetoomustuomioistuin edes käsitteli sitä.

Williams-tallin tiedotteen mukaan McLaren ei ollut noudattanut valituksensa kanssa lajin sääntöjen määräämää oikeanlaista protestimenettelyä, joten vetoomustuomioistuin hylkäsi sen jo sillä perusteella puuttumatta tarkemmin valituksen sisältöön.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/11/582819

Calvin

Well-known member
Kyllä nyt lyötyä lyödään. Annas olla kun Nico tai Heikki joku päivä, ehkä jo ensi vuonna, ajaa häpeänuolta niin nousee taas Mäkin osakkeet Suomessakin kohisten jälleen!

talakem

Iltalehden toimitus
Calvin sanoi:
Kyllä nyt lyötyä lyödään. Annas olla kun Nico tai Heikki joku päivä, ehkä jo ensi vuonna, ajaa häpeänuolta niin nousee taas Mäkin osakkeet Suomessakin kohisten jälleen!
Voit jakaa supporttia jos sellainen katastofi eteen tulee tuolla vapaalla.

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
öö ruz sanoi:
Nyt kun on loikannut kilpailijan leiriin niin tälle on helppo nauraa.:ahem:
Joo, niinkun olen pariinkin otteeseen jo sanonut, alkoi tuo McLarenin surkee räpellys keittämään jo 2006 Monacon aikoihin. 2006 Kanadassa olin jo sellaset 55% Ferrarin puolella. Monzan kisan jälkeen, siinä palkintojen jaon kohdalla sitte pompsahti McLarenin kannatus % täällä pyöreään nollaan. Ferrarin kannatus % taasen täyteen 100. :alppu: Tietenkin se jonkin verran nostattais ruputallin osakkeita jos Heikki sinne menis, ainoo vaan, että Heikin ura ois sen pestin myötä melkolailla finitto.