Märkäpuku

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tossa kuva elokuun 15. päivältä.

3 kilon tankkauksen jälkeen valmiina matkaan...:eek:

On muuten herkkä hajoamaan tämä märkäpuku. On mulla toinenkin, mutta toi on nopeampi. :ahem:
Näyttää hitaalta :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Näyttää hitaalta :D
Eikä pelkästään näytä, vaan myös on. Mutta kyllä mä maksan sun osallistumismaksun, jos voitat mut puolikkaalla.:ahem:

1.9 km uintiin meni muuten 42 min. Sitten pitäis vielä polkea 90 km ja juosta puolmaraton.

Lähdetkö mukaan ens kesänä?;)
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Eikä pelkästään näytä, vaan myös on. Mutta kyllä mä maksan sun osallistumismaksun, jos voitat mut puolikkaalla.:ahem:

1.9 km uintiin meni muuten 42 min. Sitten pitäis vielä polkea 90 km ja juosta puolmaraton.

Lähdetkö mukaan ens kesänä?;)
Juu ei.


On nääs sen verran tuossa vasemman jalan keskivarpaassa tuota kynsinauhan tulehdusta, ettei pysty nyt kyllä treenaamaan.

Ehkä neljän vuoden päästä :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tänä vuonna kaikissa kisoissa mulle on annettu oranssi uimalakki, minkä ansiosta näytän märkäpuku-kuvissa porkkanalta, jonka päälle on vedetty musta kortonki.

Eli ei, en aio laittaa tänne kuvaa, mutta olin kuitenkin puolikkaalla nopeampi kuin Moe! :ahem:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tänä vuonna kaikissa kisoissa mulle on annettu oranssi uimalakki, minkä ansiosta näytän märkäpuku-kuvissa porkkanalta, jonka päälle on vedetty musta kortonki.

Eli ei, en aio laittaa tänne kuvaa, mutta olin kuitenkin puolikkaalla nopeampi kuin Moe! :ahem:
Laita ny. Olisit voinu muuttua edukseks :D:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juu ei.


On nääs sen verran tuossa vasemman jalan keskivarpaassa tuota kynsinauhan tulehdusta, ettei pysty nyt kyllä treenaamaan.

Ehkä neljän vuoden päästä :D
Ei kai nyt noin suurisuisen tarvii treenata näin hidasta vastaan.;)

Terveiset muuten KIVESJÄRVEN kohdalta!:eek:
 
Ylös