Lunssila
Well-known member
EI OLE-onko teille tehty mahalaukun tähystystä tai suolistotähystystä? Jos on, niin miksi ja mitä ilmeni?
EI OLE-onko teille tehty mahalaukun tähystystä tai suolistotähystystä? Jos on, niin miksi ja mitä ilmeni?
Niin muuten onkin, hyi!Voi vittu tää on oksettava toikki. Hyi saatana.
Toivottavasti kuitenkin tuossa järjestyksessä.Eikös se ole muuten sama laite, joka niellään ja ahdetaan perseeseen?
Vähä samat fiilikset tulee mullekki välillä JA:n jutuista.Mutta karmeaa on silti lukea muiden kokemat jutut. Etenkin JA:n puheet.
Mulle on myös tehty nenän kautta tähystys, silloin puudutettiin.Minä en tähän edes viitsi vääntämään jotain hullua juttua. Muistelisin, että nuoruutena nenäni kautta on pistetty letkua ja mitään muistoa pois ottamisesta ei ole. Uskoisin, että tällä 72:lla on ignoressa minut.
Mutta karmeaa on silti lukea muiden kokemat jutut. Etenkin JA:n puheet.
En tiedä, kai siksi, että olen aiheuttanut paheksuntaa monille mutta pitäähän tässä paksunahaisempi olla, että sietää mitä minä tuon kirjoituksena.Mulle on myös tehty nenän kautta tähystys, silloin puudutettiin.
-tiedoksi: mulla ei ole kukaan ignoressa, ei ole koskaan ollutkaan. Miksi niin ajattelit, että sinä olisit?
Aijaa? No en oo koskaan aatellut noin, kai mulla on sitten tarpeeksi paksu nahka.En tiedä, kai siksi, että olen aiheuttanut paheksuntaa monille mutta pitäähän tässä paksunahaisempi olla, että sietää mitä minä tuon kirjoituksena.
Tarkista poraamalla nahan paksuus?Aijaa? No en oo koskaan aatellut noin, kai mulla on sitten tarpeeksi paksu nahka.
Kauanko tarvii kyynelehtiä, jotta nahan paksuus on varmistunut?Tarkista poraamalla nahan paksuus?
Riippuu nopeudesta ja poran suuruudesta. Kallonporauskin vois toimia selvitettäessä kovakalloisuutta.Kauanko tarvii kyynelehtiä, jotta nahan paksuus on varmistunut?
Poraamistakin tapahtuu kahdenlaista. Miehen suorittamaa, yleensä takaapäin. Ja naisen suorittamaa, joko myötätuntoista tai sitten hekumaanista.Riippuu nopeudesta ja poran suuruudesta. Kallonporauskin vois toimia selvitettäessä kovakalloisuutta.