MAHALAUKUN TÄHYSTYS

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Voi vittu tää on oksettava toikki. Hyi saatana.
Niin muuten onkin, hyi!

-tuntuu vieläkin vähän se letku, ihan kun se ois vielä tuolla sisuskaluissa. Lisäksi kitapurje on kipee kun letku sen ohitti matkallansa. Voi sitä liman määrää, ja hieman verenkin, kun letku otettiin pois. Mulla oli vedet silmissä koko tutkimuksen ajan. Laitoin silmät kiinni ja yritin ajatella mukavia, että hengitys ois kulkenut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mietin just kumpi on vittumaisempaa, mahalaukun tähystys vai keuhkojen tähystys. Mahalaukku-jutussa oksettaa koko ajan ja keuhkojen tähystyksessä sattuu niin saatanasti. Ainakin mulla, kun on keuhkoputket muutenkin verillä.:yuck::yuck::yuck:

jjv

Arschloch
Ei ole tehty mahalaukun tähystystä, mutta paksusuolentähystys on tehty ja tehdään tasaisin väliajoin koko loppuelämän, koska löytyi Crohnin tauti. Eikös se ole muuten sama laite, joka niellään ja ahdetaan perseeseen? :D

Virtsarakontähystyksestä en myöskään ole kuullut myönteisiä kokemuksia miespuolisilta... :rolleyes:

olli kuhta

Well-known member
Sijainti
Heikoilla jäillä
Tietoks vaan,että noihin saa ihan kivan lääkityksen kun soittelee etukäteen paraatipaikalle,muuten ei saa :D Suosittelen :alppu:
Pitää vaan olla saattaja, joka hakee,muuten eivät päästä pois.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Parasta tuossa letkussa on tuo senttimetritaulukko. Näkee paljonko sitä letkua on niellyt. 75, 80, 85.,.

Löytyi aikoinaan vatsakatari. Stressarin työstä. Lääkäri kysyi mikä mun palkka on? Kun vastasin että 6000 markkaa, niin lääkäri nauroi kunnon röhönaurut ja sanoi että sillä palkalla ei paljoa kannata stressata töistä. Sitä varten on suurempituloiset.

Pääsin vaivasta eroon, kun ymmärsin että oikeassahan lääkäri oli ja lopetin sen turhan stressin.

burb

.
Kertaalleen on tähystetty. Yökkäysrefleksini olivat maailmanennätys, ne havaittiin seismologian laitoksilla ympäri maapallukan ja Nasa joutui peruuttamaan yhden sukkulalähdön.
Kipua en muista juurikaan tunteneeni, muistaakseni sanoivat laittavansa jotain puuduttavaa liukkaria tohon letkuun ja olihan se kurkku vähän hassun tuntoinen pari päivää mutta ei sen pahempaa.

Hoitsut kertoi ennen käsittelyä että onnekseni lääkäri oli se kuka olikaan, ja täytyy kyllä myöntää että ei tosta käsittelystä mitään traumoja jäänyt. Ennemminkin outo kokemus kuin silkkaa horroria.
Veikkaisin että lääkärin ammattitaidolla on paljonkin merkitystä että miten potilas tuon homman kokee.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Minä en tähän edes viitsi vääntämään jotain hullua juttua. Muistelisin, että nuoruutena nenäni kautta on pistetty letkua ja mitään muistoa pois ottamisesta ei ole. Uskoisin, että tällä 72:lla on ignoressa minut.

Mutta karmeaa on silti lukea muiden kokemat jutut. Etenkin JA:n puheet.

72

Well-known member
Minä en tähän edes viitsi vääntämään jotain hullua juttua. Muistelisin, että nuoruutena nenäni kautta on pistetty letkua ja mitään muistoa pois ottamisesta ei ole. Uskoisin, että tällä 72:lla on ignoressa minut.

Mutta karmeaa on silti lukea muiden kokemat jutut. Etenkin JA:n puheet.
Mulle on myös tehty nenän kautta tähystys, silloin puudutettiin.

-tiedoksi: mulla ei ole kukaan ignoressa, ei ole koskaan ollutkaan. Miksi niin ajattelit, että sinä olisit?

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Sarjassamme kokemuksia joita ei onneksi ole tarvinnut kokea.
Läheltä on kerran 2005 viistänyt mutta ei onneksi tarvinut.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Mulle on myös tehty nenän kautta tähystys, silloin puudutettiin.

-tiedoksi: mulla ei ole kukaan ignoressa, ei ole koskaan ollutkaan. Miksi niin ajattelit, että sinä olisit?
En tiedä, kai siksi, että olen aiheuttanut paheksuntaa monille mutta pitäähän tässä paksunahaisempi olla, että sietää mitä minä tuon kirjoituksena.

72

Well-known member
En tiedä, kai siksi, että olen aiheuttanut paheksuntaa monille mutta pitäähän tässä paksunahaisempi olla, että sietää mitä minä tuon kirjoituksena.
Aijaa? No en oo koskaan aatellut noin, kai mulla on sitten tarpeeksi paksu nahka.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Riippuu nopeudesta ja poran suuruudesta. Kallonporauskin vois toimia selvitettäessä kovakalloisuutta.
Poraamistakin tapahtuu kahdenlaista. Miehen suorittamaa, yleensä takaapäin. Ja naisen suorittamaa, joko myötätuntoista tai sitten hekumaanista.

Myötätuntoporaaminen sattuu enemmän.