MAHALAUKUN TÄHYSTYS

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Paappa

Komia on aina komia
Sijainti
Mustalampi
Pari kertaa on yläkautta ja kerran alakautta tähystelty, ei todellakaan ole hyviä muistoja jäänyt. Reumaa silloin tietämättään etsivät, eivät löytäneet, röntgen sen vasta myöhemmin paljasti. Säteili tulehduskivut lonkista niin voimakkaasti kylkiin/mahaan että luulivat mahassa olevan jotain häikkää.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Kertaalleen on tähystetty. Yökkäysrefleksini olivat maailmanennätys, ne havaittiin seismologian laitoksilla ympäri maapallukan ja Nasa joutui peruuttamaan yhden sukkulalähdön.
Kipua en muista juurikaan tunteneeni, muistaakseni sanoivat laittavansa jotain puuduttavaa liukkaria tohon letkuun ja olihan se kurkku vähän hassun tuntoinen pari päivää mutta ei sen pahempaa.
Lienet keksinyt nimimerkkisi kys. tapahtumasta?

72

Well-known member
Tänään tuli tulokset: ei solumuutoksia, ei keliakiaa eikä helikobakteeria.
Laktoosi-intoleranssin mahdollisuutta selvitetään huomenna geenitestillä, verikoe.

72

Well-known member
Geeniverikokeen tulokset tulivat: ei ole mulla laktoosi-intoleranssia eikä tule tyttärellekään.

Mahakipu saattoi johtua gastriitista (mahakatarri), jonka YT-stressi toi.
Nyt voin jo paremmin.

:)

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Geeniverikokeen tulokset tulivat: ei ole mulla laktoosi-intoleranssia eikä tule tyttärellekään.

Nyt voin jo paremmin.

Hyvä näin. Että saa syödämässätä kaikkee ihan niinku tykkää. Ja että muutenkin heleppaa :thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tänään tuli tulokset: ei solumuutoksia, ei keliakiaa eikä helikobakteeria.
Laktoosi-intoleranssin mahdollisuutta selvitetään huomenna geenitestillä, verikoe.

Nyt voin jo paremmin.

No niin. Terve tyttö jo toisessa polvessa! Hyvä juttu. :thumbup: