Maikkarin kanavapaketin katsojaluvut 2008?

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
Joni sanoi:
Salolla oli loistavia kommentteja eri tallipäälliköistä yms MTV3+ Studioissa silloin 2004. Esim muistan ainakin ku sano et Peter Sauber on täysin mulkku! :D 2004 Espanjan pre racessa lähetin katsojakyssärinkin Salolle että aikooko hän palata ykkösiin vielä jonakin päivänä niin vastaus oli selvästi kielteinen. :nope:
Salo kyllä puhuu asioita suoraan, mielestäni usein jopa naurettavan amismaisesti ("Rane on Kingi! Asiaa! Asiaa!"). Kyl Salon kommenteissa harvoin on sellaista taitavaa sanansäiläilyä ja onelinereitä kuin Kekellä, Häkällä ja Kimillä. IMHO.

McLaardi

Well-known member
Maksullinen PlusTV

Kiitos ei en maksa... Viime kauden keskellä koittivat hintaa nostaa niin meni vituiks koko homma...:thumbfh: Netistä näkeejos on tarvis...:alppu:

äxä

Johtaja
Sijainti
Maranello
Vieläkö sitä porukka jaksaa tosiaan mussuttaa MAXista ja maksullisuudesta?
Kanava tarjoaa loistavaa palvelua ja kaikki lähetykset ilman mainoksia hyvällä kuvanlaadulla. Selostus on asiantuntevaa ja fiilis muutenkin kohdallaan.
Kumman kovaa arvostellaan jos ei ole edes yhtään GP:tä MAX:ilta katsottu?

Varmaan on todella mukavaa katsoa jotain pikselimössöä tietokoneelta ja vähän väliä toistuvia katkoksia milloin tekniikan pettäessä, milloin mainoksille mennessä. Onnea vaan valitsemallanne tiellä.
Itse olen ainakin maikkarin paketin valintaan enemmän kuin tyytyväinen formulatarjonnan osalta.

WebSlave

Trackman
äxä sanoi:
Ymmärrän kyllä niiden valitusta, jotka joutuisivat tilaamaan PlusTV:n paketin. Yhden kanavan takia 10 muutakin ja tuplahintaan kaapeliin verrattuna. MAXin F1-tarjonnan suhteen kovin monella ei pitäisi olla valittamista.

panche

nollajaakko
Itse maksaisin sen kympin pelkästään siitä hyvästä ettei tule mainoksia. Siihen päälle kun lisätään vielä ettei tarvitse kuulla Kyltsiä ja saa kuulla Kekeä niin olen erittäin tyytyväinen.

Ja Oskua kuuntelee nykyään ihan mielellään..

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
WebSlave sanoi:
Ymmärrän kyllä niiden valitusta, jotka joutuisivat tilaamaan PlusTV:n paketin. Yhden kanavan takia 10 muutakin ja tuplahintaan kaapeliin verrattuna. MAXin F1-tarjonnan suhteen kovin monella ei pitäisi olla valittamista.
Juuri näin.. tosin kyllä se välillä tuntuu kaapelinkin puolella että mistähän tässä nyt oikein maksetaan. Top Gear nyt tulee, mutta samat jaksot tulee perus-maikkariltakin.. MAXilta vähän aikaisemmin, mutta loppupeleissä sillä ei ole edes merkitystä, vanhoja kun ovat siitä huolimatta. :rolleyes:

Olisi nyt edes joku toinen syy miksi sitä pakettia maksaa. Canal+:n otin aikoinaan ja viimeinen niitti sen hankkimiseen oli SM-Liigan siirtyminen sinne. Korostan sanaa viimeinen.. NHL siellä jo oli ja Elitserien (eli yhteen laskien tusina matsia viikossa) sekä DTM. Siinä jo syitä ihan tarpeeksi maksaa kk-maksua, lisänä tulee sitten leffoja. Sitä taustaa vasten kyllä välillä vähän miettii Maikkarin paketin hinta/laatu-suhdetta. :dunno:

WebSlave

Trackman
Ylen Sankia Priha sanoi:
Juuri näin.. tosin kyllä se välillä tuntuu kaapelinkin puolella että mistähän tässä nyt oikein maksetaan.
Formuloista. Pelkästään niistä 10 €/kk on halpa hinta. Muu ohjelma on pelkkää bonusta, enkä itse ole sieltä ykkösten lisäksi juuri muuta katsellut kuin rallia ja talvilajeja. Top Gearitkin olen nähnyt jo BBC Primelta aikaisemmin.
Canal+:n otin aikoinaan ja viimeinen niitti sen hankkimiseen oli SM-Liigan siirtyminen sinne. Korostan sanaa viimeinen.. NHL siellä jo oli ja Elitserien (eli yhteen laskien tusina matsia viikossa) sekä DTM. Siinä jo syitä ihan tarpeeksi maksaa kk-maksua, lisänä tulee sitten leffoja. Sitä taustaa vasten kyllä välillä vähän miettii Maikkarin paketin hinta/laatu-suhdetta. :dunno:
Itse otin C+:n DTM:n takia, mutta loppujen lopuksi en siten viitsinyt niitä paljon katsella (Kyllösen takia tai ei vain muuten kiinnostanut). Sen sijaan Valioliigasta on tullut ehdoton must. Jos se lakkaisi tulemasta, lähtisi Canal+:kin. Muu urheilu ja leffat ovat vain oheisohjemaa, eivätkä vaikuta ostopäätökseen. Sarjoja olen kyllä katsellut, mutta ne tulee kuitenkin normikanaviltakin vuotta myöhemmin.

007

Well-known member
Vai että halpaa.. Antennitalous, 240€/v, 18 kisaa = €13,3 PER KISA !!!
Oliskin SM-liiga MAX:lla niin vois sen 10€/kk maksaakin... Tai tekisivät sen F1-kortin ja hintaa vaikka 50€/kausi.. siihenkin olisin tyytyväinen.

WebSlave

Trackman
007 sanoi:
Vai että halpaa.. Antennitalous, 240€/v, 18 kisaa = €13,3 PER KISA !!!
No, miten sen haluaa laskea. Onko alle 2 euroa tunnilta (kaapelissa alle 1 €) livelähetyksestä liikaa? Ja tuohon hintaan ei ole laskettu studioita, GP2:ta, klassikkokisoja, Extroja tai yleensä mitään muuta kanavapaketin tarjontaa. Vain suorat lähetykset F1-kisojen eri sessioista. Jos laskee kaiken moottoriurheilutarjonnan, tuntihinta menee senteiksi.

Vaikka olenkin sitä mieltä, että PlusTV:n paketti on F1-fanille epäoikeudenmukainen, niin 240 € vuodessa on kuitenkin aika kohtuullinen hinta harrastuksesta. Kaapelihinnasta puhumattakaan.

FO110K

Banned
WebSlave sanoi:
Vaikka olenkin sitä mieltä, että PlusTV:n paketti on F1-fanille epäoikeudenmukainen, niin 240 € vuodessa on kuitenkin aika kohtuullinen hinta harrastuksesta. Kaapelihinnasta puhumattakaan.
harrastuksesta kyllä, television yhdestä ohjelmasta ei! tosiasiahan on että valtaosa kerkiää katsomaan vain ja ainoastaan kisan + aika-ajon (mulla töiden takia aika mahdoton seurata edes harkkoja lisäksi) jotenka kyllähän tuohon alkaa tuntihintaa kertymään...
(tän kauden ekasta 12 kisasta kerkesin vain ausseista katsomaan harkkoja, muista en :D)

ja ennen kuin joku kerkee heittämään vastakysymyksen, niin a) ralli ei jaksa kiinnostaa telkusta katsottuna b) muut mtv3+:n ohjelmat on aika syvältä c) loput kanavista mulla on jo Canalin kautta = ainoa hyöty mulle olisi F1

videon vuokraukseenkaan tuota on hankala verrata, elokuvissa on niin paljon hajontaa eri makuihin että meikäläisen tarpeet käydä vuokraamossa on todella harvassa.

JOS olisin kaapelissa niin tulishan tuo hommattua sillä 10€/kk tasolla,
(oli mulla tuo ennen hinnankorotustakin, ja se vielä oli ihan ok)
mutta yli kahtakymppiä en ala kuukaudessa maksamaan kanavapaketista pelkästään F1:n takia...

FO110K

Banned
äxä sanoi:
Kanava tarjoaa loistavaa palvelua ja kaikki lähetykset ilman mainoksia hyvällä kuvanlaadulla. Selostus on asiantuntevaa ja fiilis muutenkin kohdallaan.

Varmaan on todella mukavaa katsoa jotain pikselimössöä tietokoneelta ja vähän väliä toistuvia katkoksia milloin tekniikan pettäessä, milloin mainoksille mennessä. Onnea vaan valitsemallanne tiellä.
Itse olen ainakin maikkarin paketin valintaan enemmän kuin tyytyväinen formulatarjonnan osalta.
MAX:n F1 tarjonnassa ei olekaan mitään vikaa, vaan hinnassa ja siinä hintojen pakkonostossa jonka viime kesänä lykkäsivät.
Itsellähän tuo oli tammikuusta elokuun loppuun, ja olis varmaan vieläkin sillä vanhalla hinnalla (ja vanhalla kanavamäärällä)
Periaatteestakaan en ala tukemaan tuommoisia yksipuolisia hinnan tuplaamisia.
Eli kiitos, mutta onnea ei valitulla tiellä tarvita, taitaa enempikin plussaa vituttaa asiakkaiden lähteminen kun sieltä soitellaan vähän väliä takaisin asiakkaaksi :D

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
FO110K sanoi:
MAX:n F1 tarjonnassa ei olekaan mitään vikaa, vaan hinnassa ja siinä hintojen pakkonostossa jonka viime kesänä lykkäsivät.
Itsellähän tuo oli tammikuusta elokuun loppuun, ja olis varmaan vieläkin sillä vanhalla hinnalla (ja vanhalla kanavamäärällä)
Periaatteestakaan en ala tukemaan tuommoisia yksipuolisia hinnan tuplaamisia.
Eli kiitos, mutta onnea ei valitulla tiellä tarvita, taitaa enempikin plussaa vituttaa asiakkaiden lähteminen kun sieltä soitellaan vähän väliä takaisin asiakkaaksi :D
Tuo on sama, mikä meikäläistäkin närästää. Ei muuta kuin palautetta, että olisi vaihtoehtoisia kanavapaketteja tarjolla nykyisen lisäksi. MAXin F1-lähetykset ovat kyllä hyviä eli runko on terve.

FO110K

Banned
jupla sanoi:
Tuo on sama, mikä meikäläistäkin närästää. Ei muuta kuin palautetta, että olisi vaihtoehtoisia kanavapaketteja tarjolla nykyisen lisäksi. MAXin F1-lähetykset ovat kyllä hyviä eli runko on terve.
jep, tästä on lähtenyt mailia + palautetta noille puhelin vonkujillekin on tullut annettua...

WebSlave

Trackman
FO110K sanoi:
En usko Maikkarinkaan olevan PlusTV:n politiikkaan täysin tyytyväinen, sillä uusien kanavien pakkosyöttö korotetulla hinnalla syö heidänkin tulojaan, jos irtisanomisia tulee tilauksia enemmän. En oikeasti ymmärrä miksei PlusTV voi jakaa kanaviaan useammaksi paketiksi, kun kerran kilpailijakin voi.

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
äxä sanoi:

onneksi näkee ilmaiseksi ruotsin 6 kanavalta, näkyy tääl lapissa ku asustelen ruotsin rajan lähellä :)

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
äxä sanoi:

Vielä jaksan. Itse formulalähetyksistä ei ole pahaa sanottavaa. Mussutukseni koskee paketin hintaa. Irtisanoin sopimukseni syksyllä, kun hinta yli tuplaantui, mutta otin paketin muutama viikko sitten uudelleen, kun lähettivät kolmen kuukauden tarjouksen hintaan 19,90€ ja kaupan päälle tuli laukku. Vein kortin kuitenkin isän ja äidin boksiin, kun ittelläni ei sille juurikaan ole tarvetta, kun ei autourheilua vielä tule, ja kun Discoveryt sun muut näkyy satelliitin kautta ennestään.
Juuri tuo paketissa kuseekin. Ittelläni on ollut Canal Digitalin lautanen muistaakseni 8 vuotta. Sen kautta näkyy kaikki muut Plustv:n tarjoamat kanavat, paitsi Max. Plustv:n kortin alun alkaen hommasin formulan ja rallin takia. Kun kanavatarjontaa lisättiin ja hintaa nostettiin syksyllä, meni kipuraja hinnan suhteen rikki.
Kun CD:stä pitää maksaa 45€/kk, niin Plustv:n 19,90€/kk siihen päälle on vähän turhan paljon. Varsinkin, kun kanavaa tulisi katsottua vain muutamia tunteja kuukaudessa. Talviaikaan tuskin sitäkään.
Plustv:n pitäisikin tarjota jonkinlaisia paketteja pelkästään formula- ja rallifaneille.
Pikselimössökuvaa tiuhoilla mainoskatkoilla maustettuna ei ole kiva katsella. Paljon mieluummin katselisin suorat kisalähetykset Maxilta, mutta suolainen hinta karkotti ainakin meikäläisen.