Maistuuko osterikastike?

Maistuuko osterikastike?


  • Äänestäjiä yhteensä
    14

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tämä mm. thaimaalaisesta keittiöstä tuttu tumma mönjä. Maistuuko?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kerronpa teille tarinan. Mun ensimäinen kosketus osterikastikkeeseen oli se, etten tiennyt että sitä saa valmiina kastikkeena. Niinpä Domppari-poika osti säilykeostereita ja yritti niistä muussata ittelleen kastikkeen. Semmosena tonnikalanmurskan näköisenä pahanhajuisena mäskinä mä sitten maustoin sillä mun paistoksen ja hyi vittu saatana, kun oli pahaa.

Mutta panttaan vielä vastaustani liittyen näihin valmisosterikastikkeisiin, mitä kaupasta saa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
*tirsk tuota puristus juttua*

Mutta itse asiaan. Loistavaa tavaraa. Itsellähän sitä löytyy aina jääkaapista, jotta voin sitä lisätä suoraan lautaselle taikka kastikkeeseen tai annokseen. Kuten esim Baan Thain numeroon 10. Naudan suikaleita ja herkkusieniä osterikastikkeessa, runsaalla valkosipulilla ja kevätsipulilla höystettynä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vaikea uskoa Dompparin tarinaa. Se vedättää. Liian urpoa.
En vedätä, näytän paljon kauniimmalta kuin mitä olen viisas ja filmaattinen. Eikä tuosta ole aikaakaan kuin jokunen vuosi.

Kohta vedän netin täyteen omia runkkausvideoita, hengailen invavessoissa ja menen homomiesten kuvattavaksi. Vaksi.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Maistuuhan tuo. Laitan kyseistä kastiketta esimerkiksi härän, lampaan tai linssien (ei silmälasien) päälle.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
En ole maistanut.

En voi täten suositellakaan kenellekään.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Käytän osterikastiketta liukasteena runkkausvideoita tehdessäni.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Teräsmies laittaa ruokaansa rosterikastiketta. Sitten se vetää vaikeeta ristikkoa pähkämöidessään kauheet kryptoniitit.
 
Ylös