kouvotsvoni
Banjottu
Mut hei... Mistä nuo tulokset löytää? Itse en vanhalta tutulta sivultani löytänyt kuin maksamisvaatimukset. Eikö Suomessa enää mitään saa ilmaiseksi:doubtful:
www.f1.comkouvotsvoni sanoi:Mut hei... Mistä nuo tulokset löytää? Itse en vanhalta tutulta sivultani löytänyt kuin maksamisvaatimukset. Eikö Suomessa enää mitään saa ilmaiseksi:doubtful:
Täältä mä: http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/733.htmlkouvotsvoni sanoi:Mut hei... Mistä nuo tulokset löytää? Itse en vanhalta tutulta sivultani löytänyt kuin maksamisvaatimukset. Eikö Suomessa enää mitään saa ilmaiseksi:doubtful:
Schumi alotti jo edellisellä sessiolla, eio se muuten niin kovaa olis menny.:thumbup:Rusina sanoi:
Näköjään alkoi reenit ekaa aika-ajoa varten
Ilman uusia sääntöjä, niin ajat olisivat muodossa 1.29.XXXvermula sanoi:Taitavat olla jo nopeampia kuin viime vuonna? Aika hurjaa kehitystä, vaikka yritettiin hidastaa vauhteja
Alkais mennä ajaminen siihen, ettei ehdi mitään korjausliikkeitä tehdä, vaan pitää ennustaa mutkat läpi Vaikka sitä se jo nyt on jossain määrinRusina sanoi:Ilman uusia sääntöjä, niin ajat olisivat muodossa 1.29.XXX
Muun muassaPunainen sanoi:No jopas ne nyt alka kovaa ajaan... Ja kukahan siellä on taas laarenien edellä... olisko kuutio.
Noilla radoilla voisi ajaa kierrokset melkeinpä sen 20s nopeammin jos ei olisi juurikaan rajoituksia autossa..muuten kuin, ettei saa oikaista esim. ..et siltä pohjalta jos lähdetään.vermula sanoi:Alkais mennä ajaminen siihen, ettei ehdi mitään korjausliikkeitä tehdä, vaan pitää ennustaa mutkat läpi Vaikka sitä se jo nyt on jossain määrin
1.5 enää :ahem:Rusina sanoi:Villeneuve turvallisesti 3s Massasta
Toinen vaihtoehto on, että Ferkut omaavat itseluottamusta ja testaavat kisasäätöjä varten pelkästään..eivät koe tarpeelliseksi testata ensimmäisiä aika-ajoja vartenPunainen sanoi:Museo Ferrareilla ei tollasessa helteessä kyllä eturiviin ehditä. Hyvä jos edes kärki kymmenikköön...
Vileneuve on ihan omaa sarjaaton1 sanoi:Aika pirun tasaisia vehkeitä pojilla :eek!: