Malesian kisa

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
vermula:
<a href="http://www.formula-one.net/pics03/velke/23-03-14b.jpg" target="_blank">Mersun merkkikin pitää kiillotta :D </a>
Näyttää menneen Mikan opit Kimille hyvin perille. Mikahan harrasti tuota tapaa erittäin usein. wink :) :D
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Fisi saa kuulemma syyttää itseään....

Jordanin tekninen johtaja Gary Anderson kertoi Giancarlo Fisichellan aiheuttaneen itse jäämisensä lähtöruudukkoon sunnuntaisessa Malesian kilpailussa. Andersonin mukaan Fisichella painoi liikaa kytkintä etsiessään lähtöruutuaan ajettuaan lämmittelykierroksen päätteeksi väärään paikkaan. Kytkimen rääkkääminen hajotti lähtöluistoneston, eikä auto lähtenyt enää käyntiin.

Fisichella itse ei myöntänyt virhettään. Hän katsoi kyseen olleen valitettavasta teknisestä viasta.

Toimitus / Sportti.com
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Painoi liikaa kytkintä? Mä olen elänyt luulossa, että se on automaattinen nykyään. Peruuttelu sen toki lämmitti, mutta Fizzy tuskin sitä itse operoi. Ilmeisesti olis pitänyt jäädä väärään ruutuun sitten... Käsittämätön kämmi kyllä muuten.

<small>[ 24-03-2003, 13:02: Message edited by: Bobakki ]</small>
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8255
Sijainti
Helsinki
Loistava homma, kerrankin tuuri kääntynyt Kimin puolelle! Ja sitä vastoin kadonnut Schumilta :)

Täytyy kuitenkin muistaa että edelleen Ferrari on nopeampi auto kuin mikään muu noilla radoilla pörräävistä vehkeistä!

Siitä todisteena Schumin ahdistelu Ausseissa, ja nyt Ferrareiden nopeimmat kierrokset Spangissa!

Nyt on vain niin, että McLaren on saanut just sen verran nopeutta että ne pystyvät hätätapauksessa pitämään Ferrarikuskin takana! Ja sit myös sen verran noeputta että oikein valitulla taktiikalla on mahdollista voittaa!

Toisaalta olisihan Kimi saattanut ajaa kovempia kierrosaikoja, jos Ruben, tai edes joku, olisi pystynyt haastamaan Kimin!

Toki homma olisi ollut huomattavasti vaikeampaa, jos DC ei olisi keskeyttänytja Schumi ei olisi mällännyt! Mutta juuri tällä samalla tavalla on voittanut sekä Schumi että Häkä että DC viimeks ausseissa!

Toisaalta jos Kimin aika-ajo olisi onnistunut, niin Kimi olisi ollut ahdistelemassa Schumia DC:n paikalla!?
 
Ylös